Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Linda - 27 februari 2013 21:01

Sitter och ladda inför Greys och i magen är det rena rama jordbävningen. Mysigt som sjutton samtidigt som vissa rörelser och sparkar känna obehagliga och gör tom ont men ändå...sååå lyckoframkallande!! :-) 32 dagar kvar till bf, snart är du ute hos hos lilla knodd! :-)

Det blev iaf två nya ögonskuggor på klubbkvällen ikväll. Lägger upp bilder på dom men jag tycker inte färgerna stämmer med verkligheten.

Nu börjar Greys!

Hej, hej!

Av Linda - 27 februari 2013 14:49

Sågspån och slipdamm har en tendens att komma fram eftersom, så denna förmiddag har bestått av städning...igen. Men nu är den rent och fint...igen. :-)

Efter lunchen la jag mig på soffan och läste och vips så sov jag!! Vaknade strax efter 14 av att solen sken på mig och gjorde mig kokhet!

Henke åker till fjälls i eftermiddag med Staaf. Lite avis är jag men jag ska äntligen lyckas ta mig iväg på make up stores klubbkväll med Linda.
Snälla svärmor kommer hit och passar Amanda. Det är guld värt då jag såå gärna vill gå. :-)

Nu ska jag strax hämta Skruttis på dagis. Skönt att komma ut lite i friska luften en sväng. Det blir tyvärr dåligt med det nu pga värken men när liten är ute försvinner förhoppningsvis den värsta värken och då ska det minsann promeneras.

Hej, hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards