Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Linda - 14 februari 2013 22:32

Ja, idag är det alla hjärtans dag. Vi "firar" inte det men jag tycker det är gulligt att det finns en sån dag. Många får ett avbrott i vardagen och en anledning till att mysa till det lite extra som man kanske annars lätt glömmer bort i vardagslunken/stressen.
Vi firar som sagt inte men jag fick en knuff i ryggen dagen till ära att köpa något till Henke som jag vet att han uppskattar. Bara ett litet something för att han är den bästa för mig!! :-)

Vad har jag gjort idag då?! Eftersom latmasken vann igår så var det inte mer än rättvist att shoppingbegäret fick sin beskärda del idag. Så jag och Sandra åkte till birsta och fick en hel del av alla mina måsten gjort. Bebisen har nu tre bodysar, Amanda fick gardiner, trådbackar till garderoben och en expidit hylla med lådor och skåp till. Köpte lite ramar till några projekt och ett till plastat frotte lakan till Amandas säng + ett mindre skydd som är perfekt att ha med när hon ska sova borta. Det blev även lite toaartiklar, ritpapper och dietmat till katten mm.

Har bokat in en konsert med Linda W idag oxå. Den är visserligen inte förrän i augusti men biljetterna släpps till veckan och hotellet är bokat och klart. Det ser jag sjukt mycket fram emot. Saknar våra galna upptåg extra mycket nu bara för att vi inte kan göra nåt sånt nu när jag är gravid. Då är det precis som att jag blir extra sugen på att hitta på något men den som väntar på nåt gott....!! ;-)

Nä, nu är det natti. Imorgon väntar en date med Erika och William. :-)

Natti, natti!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards