Alla inlägg under juni 2011

Av Linda - 8 juni 2011 16:45

Så är dagen vi längtat efter äntligen här.

Om 1 timme åker vi mot Midlanda och vidare till Turkiet.


Packningen står klar i hallen, bara att byta om och äta kvar, så nu ska vi göra det sistnämnda. Luddes lagar vår mat idag. =)


Ha det så bra här hemma för det ska vi ha i Alanya.


Hej hej!

Av Linda - 1 juni 2011 20:18

Sommaren har börjat, iaf om man ska gå efter datum. Vädret har väl inte varit särskilt sommrigt idag men nu ikväll är det riktigt skönt ute.


I helgen som var åkte vi sju tjejer från jobbet på en 22-timmars kryssning till Åland. Gisses vad roligt vi hade, ville inte att det skulle ta slut. Jag längtar redan till nästa gång. =)


   



               


Annars då?! Händer inte så mycket nu för tiden ändå har man fullt upp men så är livet med en vilde. =) Full rulle och alldeles underbart!


Imorgon ska jag och Amanda till Erika och äta lunch, var en månad sedan vi sågs sist så jag kan ju tänka mig att hennes mage hunnit växa på sig en hel del. Snart är det dags för bebben att titta ut, bara 18 dagar kvar idag, spännande! =)


Idag är det bara en vecka kvar till vi åker och Henke kommer att vara hemma med oss i två och en halv vecka nu, härligt. Förhoppningsvis hinner vi med en del på huset. Har en känsla av att vi kommer behöva lite barnvakt för att få det mesta gjort.


Nu ska jag förbereda mig för Grey´s. Ett glas rött och lite nötter är väl en bra start på en lång helg. ;)


Hej hej!


 

Skruttis i förrgår!     

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards