Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Linda - 2 februari 2013 16:58

Idag värker ryggen som aldrig förr, antar att det var för att jag bar alldeles för tunga matkassar igår!!! Skyll mig själv!!
Henke och Jonas håller på med golvet i köket idag. Golvvärmen är på plats och nu är dom i full gång med parketten.
Jag fick åka ett ärende på fresks och snacka om bra service!
Jag kom dit, gick fram till byggdisken och sa att jag blivit ditskickad för att köpa väggspackel och byggplast på minst 2 mm till 15 kvm. Tjejen var urgullig och bad mig gå till kassan så skulle hon fixa varorna. Jag betalade och tackade så mycket för den toppen bra servicen. Men tjejen tog mina varor och sa att hon självklart skulle bära ut sakerna till min bil och tyckte att det var bättre att jag sparade på krafterna. Super trevlig, gullig personal och toppen bra service!
Jag avskyr verkligen att bli "särbehandlad" och vill gärna klara mig själv men just idag då jag har så ont och knappt kan gå så kunde jag inte stöta på bättre hjälp. Tusen tack du blond tjej på fresks!! :-)

Annars då?!
Förkyldningen håller i sig.
Jag blir alltmer klumpig och otymplig och kan inte förstå hur jag ska kunna röra mig om 1-2 månader!!
Det är full fart i magen och jag längtar mer och mer efter att få se det lilla livet.
På måndag är det dags för ett besök hos bm igen. Alltid lika härligt att höra hjärtljuden och få se hur mycket jag växt sen sist...

Nä, nu är det middagsdax.

Hej, hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards