Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Linda - 20 februari 2013 12:31

Idag var det dags för ett besök hos bm. Eftersom Amanda inte får vistas bland folk förrän imorgon så fick Henke komma hem och vara med henne medan jag åkte iväg.

Idag är vi i vecka 34+2. Det går skrämmande fort nu och jag längtar mer och mer efter att få ut det lilla livet. Mina värden ser jätte bra ut och bebisens hjärtljud oxå. Den blev lite irriterad när bm skulle känna vart den låg så hjärtljuden steg en del men de gick ner ganska fort.
Bm kände hur bebisen låg och hon är helt säker på att den ligger med huvundet neråt denna gång. Men vi kommer att få ett ultraljud runt vecka 36/37 för att vi inte ska vara oroliga och det tycker jag känns jätteskönt. Även om jag litar på vår bm så blev det trots allt fel sist och DET vill jag inte gå igenom igen!!! Det känns iaf hoppfullt att bebisen ligger neråt och jag vågar börja ladda för vaginal förlossning. Som jag längtar!! :-)

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards