Alla inlägg under november 2008

Av Linda - 30 november 2008 20:06

Gårdagen vart lyckad, vi hade riktigt trevligt på Aveny. Men OJ vad tok det finns!

Idag har vi varit å hälsat på mormor och morfar å lämnat skänken som dom köpt av oss. Åsså har jag fått min everest dunjacka säld oxå! =)

Nu spelar vi bingo och dricker julmust. Närmare advetskänsla än så blir det inte i detta hem...=(

Eftersom möblerna inte kommer förrän om två veckor och vi redan har fått tvn och sålt skänken så ser det ut som ett bombnedslag här. Så jag har ingen lust att börja stöka fram ljusstakar å sånt nu, det får vänt tills möblerna kommer. Kanske att jag tar mig för å byter gardiner i veckan iaf... Känns lite trist men är man så smart å börjar byta ut hela möblemanget den här tiden på året så får man skylla sig själv! =(


Ja, ja nu ska jag återgå till bingon.


Hej hej! 

Av Linda - 29 november 2008 18:19

Sitter i soffan å surrar med Sandra, vi har snart druckit upp en vinare å ska väl gå på lite starkare saker snart! =P


Idag har Henke å jag varit på Mio och beställt möbler till vardagsrummet, så om två veckor kommer dom. =) Ska bli skönt att få lite nytt...


Nu ska jag vara lite social med Sandra igen.


Have a nice evning. Det ska vi ha!

Av Linda - 28 november 2008 21:50

Har haft Henkes föräldrar på middag här ikväll. Riktigt trevligt! Fick ett jättefint guldarmband i födelsedagspresent av dem. Tack tack! =)


Har lagt ut några av våra vardagsrumms möbler på blocket ikväll. Å dessutom la jag ut min everest dunjacka som jag inte använder. Dumt att den bara ska hängs i garderoben och skräpa!


Nu ska jag ta mig en öl å äta lite torrostade jordnötter och mysa lite med min kärete. ;)


Ha en trevlig kväll!

Av Linda - 27 november 2008 16:45

I kväll blir det julbord å dans för hela slanten.

Jag har just öppnat en Bacardi Breezer =P och väntar på att nagellacket ska torka å Sofia står i duschen.

Dags att återgå till Bacardin =)


Hej hej!


Av Linda - 25 november 2008 22:06

GRATTIS till mig idag! =)

Ja, må jag leva. Ja, må jag leva. Ja, må jag leva uti hundrade år...

Hipp, hipp hurra på min födelsedag!


Av Linda - 24 november 2008 15:49

Chansade å ringde frissan. Hoppades på en tid redan imorgon förmiddag. Å gissa vad?! Kl. 9.00 imorgon ska jag dit. Jippiiiii!!!! Kunde inte ha bättre tur. Kanske ska köpa mig en lott idag! =)

Av Linda - 23 november 2008 11:57

NY OMRÖSTNING!

Av Linda - 23 november 2008 11:22

Är det någon som beställt från bubbleroom.se å vet hur kläderna är i storlek?

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards