Alla inlägg under februari 2009

Av Linda - 28 februari 2009 15:50

Idag har vi varit ute på en härlig skotertur Henke, pappa å jag. Älskar verkligen dessa dagar... Sju mil gjorde vi. =) Jag säger bara Livskvalitet!


Nu har jag nyss duschat å ska ta å sminka mig lite, tänkte bara varva ner några minuter i soffan.

Ikväll ska vi till Pelle och Jeanette å äta å titta på hockey. Det var länge sen sist nu så det ska bli himmlarns trevligt.


Nä, nu ska jag öppna mig en öl å softa i några minuter innan jag tar tag i att skaffa mig ett utseende.


Ha en trevlig kväll, det ska iaf vi ha! =)


Adios!

Av Linda - 27 februari 2009 19:50

God och trevlig lunch idag. Köpte en väska och en klocka oxå vilket jag tänkt göra länge men aldrig kommit till skott.

Har ätit en utsökt middag bestående av potatisgratäng, rullader med vitlöksfärskost, sallad och en flaska rött (BIN 555). Så nu sitter vi i soffan å laddar för Så ska det låta som börjar om tio min.


Min mentor ringde förresten i eftermiddag å hade glädjande besked. Vecka 11-12 ska jag på sjukvårdspraktik och vecka 17-20 ska jag på psykiatripraktik. Wiieee!!! Ska ringa till avd. 1 på måndag å kolla om jag kan få veta vilka tider jag ska vara där.


Nä, dax att sluta...

h

Hej hej

Av Linda - 27 februari 2009 11:59

Hade fått svar från psykologi läraren, hon tyckte det såg bra ut det jag gjort så det känns grejtans! =)

Nu ska jag så smått börja klä på mig å bege å hämta fröken 24 dagar kvar till BF  för en lunch. =)


Vilket underbart väder förresten det droppar till och med från balkongen ovanför! =) The vår is on it´s way...HÄRLIGT! NU vill jag vara i fjällen....*drömmer*


Längtar till torsdag...håller tummarna att det är bra och faller oss i smaken! =) Jag vill, jag vill, jag vill!!!


Got to go!

Bye!


 

Jag.


 

Henke.

Av Linda - 26 februari 2009 21:19

Idag har vi varit duktiga Sofia å jag! =) Jag har äntligen gjort klart psykologi uppgifterna som vi skulle göra till nästa lektion och skickat in de till läraren så det känns skönt att få undan dom.

Ikväll har mammsen varit här å hälsat på...=) Var ett bra tag sedan sist!

Imorgon blir det bara pluggning på förmiddagen för sen ska jag äta lunch med Linda.

Imorgonkväll bli det god mat och dryck. Jag har ju lovat Henke en avslappnande kväll! =P

Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner i sängen å titta på tv. 


Natti natti!

Av Linda - 25 februari 2009 15:31

Psykiatri lektionerna är bland det roligaste med hela utbildningen. Intressanta och underhållade och läraren är toppen! Man tror att det ska bli sega dagar men vips så är det dags att gå hem. Å som vanligt slutar vi alltid tidigare än vad som står på "schemat"!

Idag är det underbart väder och det lixom bara spritter i kroppen på mig.

Är riktigt sugen på att träna ikväll, men samtidigt vet jag inte om jag törs. Har en liten jobbig "retning" i halsen som jag absolut inte vill ska bli värre! Kanske ska nöja mig med en promenad...hm...


Nu ska jag gå igenom vad som ska inhandlas till kylskåpet och sen är det dags att hämta herrn på arbetet.

Ikväll är det Grey´s... =) Wiiee!!!


Baj baj!

Av Linda - 25 februari 2009 08:04

Idag känner jag inte av halsen för fem öre! Himmlarns knepigt det här...

Ja, ja jag är iaf glad. Så nu blir det psykiatri för hela slanten idag. Jag tror t.o.m att jag saka träna ikväl!

Måsta sticka om jag ska hinna!


Hej hej!

Av Linda - 24 februari 2009 22:42

Linda?! Jag såg just en reklam på tv.

RAMLÖSA med smak av MANGO

Den lär ju vara asgod!!!

=)


 


Av Linda - 24 februari 2009 18:41

Har läst, å läst, å läst, men tycker inte jag gjort nåt idag. Vad menar man när man skriver "fördjupa dig i cirkulationsorganen och andningsorganens anatomi och fysiologi". Jag menar HUR mycket ska man kunna då?! Jag ska ju inte bli läkare, utan bara undersköterska. Men just nu känns det som att jag är inne på läkarlinjen!!! =/


Henke var hem en snabbsväng och åt middag å nu är han tillbaka på jobbet igen. Stakaren, han är såå stressad nu... Det kan inte vara lätt att vara chef! Jag har lovat honom en omhändertagande fredagkväll med god mat och dryck, massage och avkoppling! =) Snäll flickvän han har va?! ;P


Nä, jag ska fortsätta fördjupa mig i pumpen och blodkärlen...


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards