Alla inlägg under juni 2007

Av Linda - 28 juni 2007 19:02

Hej hej alla glada!

Idag har jag jobbat 7-16. Åkte direkt efter jobbet med mamma, moster å mormor till Matfors å hälsade på gammelmormor Ally 91 år ung! =)       Hon är så gullig...


Nu sitter jag i soffan å väntar på att darlingen ska komma hem med Taco pizza från BlåGul! Jummi!


Åh..nu kommer han. FOODTIME! Bye!

Av Linda - 19 juni 2007 20:46

Av Linda - 19 juni 2007 20:27

Nu var det väl ungefär lika länge sen sist jag skrev!

Har väl inte hänt så mycket. Jobbat, jobbat å jobbat åsså har jag väl...hm...jobbat! Har ju varit barnvakt åt Thea oxå, vi var på norra berget å hade skoj. Lägger ut några bilder. Har även en super söt bild då Thea pussar Tuva, bjuder på den med! =)


Idag har jag varit ledig. Har rännt runt på Birsta med Sandra å Tuva. Hittade ett par pumaskor för 250 kr(ordinarie pris 900) enda storleken som fanns kvar var 36 så dom var lixom ämnade åt mig =)

Köpte en tröja oxå, å en blomma till ballis eftersom jag lyckades ha ihjäl dom vi fick av mammsen! =/


Nu sitter jag å väntar på att darlingen ska komma hem, men det dröjer nog ett tag. Han har varit i Hoting å Kramfors å jobbat idag.


Längtar till vecka 29, då har jag semester i fyra veckor. Härligt! =) Synd bara att Henke bara har en vecka. Han pratade om att vi skulle åka utomlands då, men jag vet inte. Tycker att man ska vara hemma i norden såhär på sommaren så kan man åka utomlands på hösten eller vintern. Men visst är det liite lockande.


Snart är det Midsommar, då åker vi till stugan och tar det lugnt, äter å dricker gott. Å relaxar...


Nu ska jag plocka ur diskmaskinen å sen blir det nog ett samtal till mammsen.


Ha det så bra allihopa!

Å Glad Midsommar på er!

Av Linda - 2 juni 2007 13:08

Sitter på jobbet, har en lite lucka så då passar man på att kolla runt lite å skriva några rader. Ikväll blir det  surströmming på Berga, härligt! Å vädret är juh toppen, naturligt vis, jag jobber juh. Då är det alltid fint!


Nu larmar det, got to go!

Hej hej!

Av Linda - 1 juni 2007 09:48

Guud vad jag måste vara en upptagen person, har inte skrivit här på typ två veckor! Iofs så har det varit mycket på G. Jobbet, Tw, morsdag, Tomas födelsedag, Henkes födelsedag, vårruset, möten och mammas födelsedag. Nästa vecka blir det lite lugnare tror jag.


Ska jobba i helgen...å på lördag ska vi äta surströmming på Berga, jummi! =)

Idag  vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, darlingen lämnade iaf bilen hemma, det var juh snällt. Jag börjar juh inte jobba förrän 16,00.

Nä, nu ska jag äta lite fil å flingor, magen kurrar. Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards