Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Linda - 6 februari 2013 13:38

Åhh vad less jag blir på mig själv!!! Varför kan jag inte bara tänka på mig själv och sluta vara så jäkla dum tjurig!?!? Jag vet ju hur det blir och ändå ska jag försöka....

Jag tyckte att jag iaf skulle skotta gångarna framför bron, det är ju inte så mycket.... Men snön var astung... Jag tog det visserligen lungt och tog tid på mig men vad hjälpte det?! Nu ligger jag här med en värk från hvete. Och det är inte ett jä.la dugg synd om mig, jag får skylla mig själv att jag ska vara så jäkla duktig!!!
NÄR ska jag lära mig?!

Av Linda - 6 februari 2013 10:40

Igår var första dagen på graviditetspenningen som jag var själv. Har ju haft Amanda hemma med mig sen i torsdags.
Kändes väl sådär att lämna henne på dagis då jag ändå bara skulle vara hemma. Men jag plockade och grejade lite och så kom pappa förbi och så var jag bort till Sandra en stund och vipps så var det dags att hämta Skruttis.

Snön vräkte ner igår och typiskt att Henke är borta men som tur är har jag världens bästa grannar (Hugo o Jörgen) som skottade åt mig!
Fick naturligtvis problem med tvn oxå då det fastnat snö på antennen. För att ta bort det var jag tvungen att kånka stege och klättra på tak vilket inte kändes som det bästa för mig just nu. Men då ryckte en annan snäll granne (Sara) ut och hjälpte mig. :-)
Ni är guld värd!

Idag är det tvättning som står på schemat då det blev en liten olycka för Skruttis inatt. Sen tänkte jag rensa lite i garderober och lådor.

I eftermiddag ska vi till mamma och Tomas och hälsa på och få oss lite mat.
Mycket mer än så blir det inte idag.

Hej, hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards