Alla inlägg under september 2008

Av Linda - 30 september 2008 22:02

Har just njutit av säsongens första avsnitt Desperate houswives. Jag bara älskar det!!!

Ikväll har jag varit på Partylight. Det finns så mycket fint som jag vill ha. Man får ta lite i taget... Jag ska ha ett party i slutet av oktober å ni är välkommen ni som vill. Hör av er så jag vet hur många vi blir åsså får ni datum och tid.

Nu ska jag tänka på refrängen å krypa ner i den stora tomma sängen. Henke är ju borta på jobba han stackar´n. Sjuklingen min!


Natti natti!

Av Linda - 30 september 2008 09:09

Nu börjar jag äntligen få in en rutin på mina gymbesök, kanske inte med så jämna mellanrum men minst tre ggr/v iaf.


Igår var jag å Sofia på en föreläsning om tröst vilket var mycket intressant. Efter den åkte jag, Sandra å Tuva upp till Västergårs å hälsade på Sanna, Moa å Hampus. Åkte direkt därifrån å hämtade Henke på jobbet (som egentligen skulle ha åkt hem tidigare för att han var så dålig men blev kvar på ett "viktigt" möte) åsså hem å lagade mat som vart klar lagom till broder slutade jobba. Det blev kryddig korvstroganoff å ris "alá Sandra".


Idag är det pluggning som står högst på schemat å ikväll ska jag på ljusparty. Måste bege mig till Sofia snart så vi kan fika för jag håller på att hungra ihjäl nu!


Ha en bra dag allihopa!

Hej hej!

Av Linda - 28 september 2008 17:39

Igår for vi ner till sthlm. Vi skulle köra folkrace, jag, Henke, hans föräldrar å Lisa. Jag var nervös som fan å trodde inte jag skulle klara av det. Men shit va skoj det var, snacka om adrenalinkick! Visst, jag blev inte plaserad men vad gjorde det. Henke kom iaf på 2:a plats å Hans på 4:e. Riktigt bra det av 16 stycken!


Efter tävlingen for vi hem till Lisa å tog en timmes vila å sen gjorde vi oss i ordning för att åka å äta på en restaurang som heter Lux, mycket bra! 


Nu är vi iaf hemma igen å Tilda är igenhämtad efter ca. 2 månader hos Henkes farmor. Det är så mysigt att ha henne hemma igen. 


Imårrn ska jag på en föreläsning om tröst vilket säkert är intressant. Kanske min "pluggvänn"  vill följa med! Måste slå henne en signal å fråga!


Ska nog på två husvisningar i veckan oxå, åsså ett ljusparty och ett klädparty. Vilken upptagen kvinna jag blivit! Hehehe... =P


Hej hej!

Av Linda - 26 september 2008 12:00

Så vart det alldeles tyst å tomt här hemma. Struttan har gått iväg med lill Linda.

Jag ska ta å hoppa i några anständigare kläder å bege mig ner på jobbet för ett möte. Å efter det måsta jag på konsum å köpa en grillad kyckling för ikväll vankas det Flygande Jakob.


Åh, äntligen kan jag se världen utanför igen. Plasten är borttagen från fönstren å det är ljust och nyvädrat här hemma! =) Me like!


Jaja, got to go!


Baj baj!

Av Linda - 25 september 2008 21:05

Jag tycker att de flesta som gått vidare är ok. Loulou har en fantastisk röst å låten hon sjöng igår var så fin. Love me still.


Har fått sovsällskap av Tuvis inatt, hon är så underbar. Fasters lill älskling och ögonsten! =) 


Nu ska jag titta på lyxfällan å hoppas att Henke kommer hem snart så jag får se honom lite idag.


Natti natti 

Av Linda - 24 september 2008 21:46

Mötet idag gick bra. Inga konstigheter alls. Nästa möte blir på fredag, det ska bli intressant!


När jag var klar for jag ner på stan en sväng å uträttade några ärenden. Å passade på att dra en lova genom några skoaffärer för att se om dom hade sånna skor som jag sååå gärna vill ha. Men naturligtvis inte!!! Jag har hittat ett par på Bianco men det finns ju inte min storlek... =(

Ska höra med Henkes syster om hon kanske har vägarna förbi nån Bianco butik i stockholm.


Nu ska jag tänka på refrängen för jag ska faktiskt jobba imårrn. Första gången sen 8:e augusti... Konstigt...


Natti natti!



Föresten tycker jag ni är urkass på att rösta! Seså, ett tryck så är det klart. Sååå lat är ni väl inte! 

Av Linda - 24 september 2008 12:35

Ibland hammnar jag i en bubbla av tankar och känslor. Tänker på vad alla runt omkring mig har det bra å att jag oxå skulle vilja ha det så, eller göra det... eller ha gjort det... Men egentligen har jag det ju lika bra som alla andra fast på andra sätt.


En sak jag säkert vet är iaf att jag har VÄRLDENS UNDERBARASTE HENRIK! *kärlek* =) 


Så det så!

Av Linda - 24 september 2008 09:29

Igår efter att jag å Sofia hade pluggat klart for vi ut en sväng på Birsta City... Råkade handla en tröja, en kofta ett skärp å nästan ett par skor. Tyvärr var skorna i stl. 36 å jag hade behövt 37. Extrapris var det på dom oxå. Jag som såå länge har letat efter ett par sånna! *sur* =(  Ska nog åka ner på stan å hoppas att dom har dom där!


Klockan 13,00 idag har jag möte med min chef och min mentor. Det skulle visst bara ta en timme så en stadssväng blir det nog allt! =P


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards