Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Linda - 24 februari 2013 23:59

Idag städade vi ur köket ordentligt eller hela övervåningen faktiskt. Känns sååå skönt att fått bort allt slipdamm och sågspån som fanns överallt.
Har till och med fått upp gardiner i köket OCH invigt ugnen med att baka en sockerkaka. :-) Härligt med en ugn som gräddar jämnt. Det gjorde inte den gammla så man fick snurra på formen med jämna mellan rum för attfå ett jämnt resultat, värdelöst!!

Ikväll har jag varit på biteline med Linda, Sofia och Anneli och svöllat tacobuffe och glassbuffe. Åt såklart alldeles för mycket som vanligt. Men trevligt var det!

Skruttis har nyss hostat så hon kräktes så det blev en dusch och bädda rent. Lillgumman har det besvärligt med denna sega slemhosta som gör att hon tjöjs, får uppstötningar eller kräks. På dagarna är det lungt med hostan men det kommer på kvällen, oftast runt 23.00 men efter att hon kräkts så lugnar det ner sig igen. Hemska sega slem!!
Jag trodde det var slutkräkts på ett tag nu då hon fick magsjuka i tisdags men då dök förkyldningen upp och tog över. Ja, ja var det inte vabruari nu?! Klart vi måste följa trenden. För att se det från den ljusa sidan så slipper jag ju vabba iaf. :-P

Nä, nu ska jag stänga mina blå och invänta John Blund.

Natti, natti!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards