Alla inlägg under april 2007

Av Linda - 29 april 2007 20:52

Då var helgen äntligen över, då är det bara resten av veckan kvar, sen är jag ledig, lö, sö, må och ti =) Åh vad jag längtar!

Slutade 14,00 idag, bytte med en snäll arbetskamrat så jag jobbade hennes kväll igår åsså tar hon min ikväll...skönt. När jag kom hem la jag mig på sängen å somnade visst. vaknade två timmar senare när Henke ringde å frågade om han skulle köpa med sig kinamat hem. Gotti!

Efter vi käkat hoppade jag in  i duschen å fick för mig att jag skulle rulla håret så nu sitter jag här i soffan å väntar på att håret ska torka nån gång, det tar juh evigheter.

Har spelat Bångo, å som vanligt....ingen vinst!!!

Nu ska jag titta på Wallander, med min darling. Sen blir det natti. Börjar 7,00 imårrn...


GodNight

Av Linda - 27 april 2007 09:51

Jaha, då var det fredag. Dom flesta jublar säkert över att helgen är här och dom är ledig. men inte lilla jag. Jag jobbar...fredag kväll, lördag 8-16,30 å söndag 7-21. Bläää...


Det var trevligt igår på BiteLine, synd bara att man alltid lyckas få så grym huvudvärk när det är nåt roligt man ska göra! Å dessutom sitter den kvar idag, inte lika mycket men den finns där...jobbigt!


Vet inte vad jag ska hitta på idag, jag börjar jobba kl. 16,00. Är juh ett tag kvar dit.

Får väl börja med med frukost. Duscha har jag redan gjort. Kanske en sväng till Plantagen, å köpa lite mer blommor...


Av Linda - 26 april 2007 18:03

Nu är det bara  en timme kvar till MAAT! Jag längtar...är döö hungrig!


Gick inte på APT idag, ringde å sa att jag inte kom. Så jag har varit med Sandra, Jonas å Tuva hela dagen. Vi har varit ut på birsta å handlat lite saker. Jag köpte en jacka...tror att den är bra. Sandra har hjälpt mig att sy vindskydden till balkongen oxå, det blev bra.


Måste bara lägga upp en bild på Tuva...

Av Linda - 26 april 2007 10:13

Idag är jag ledig, enda lediga da´n denhär veckan. men då är det såklart APT,(som är obligatoriskt). Vill inte sitta på möte i tre timmar, när man egentligen har massa saker man skulle behöva göra. Jag tror jag ringer å säger att jag inte kommer. =P

Ikväll blir det BiteLline med tjejerna. Skojjigt!


Nu kom Jonas, Sandra å Tuva. Så nu ska jag umgås lite med dom =)

Hej hej!

Av Linda - 25 april 2007 16:12

Jag är hungrig som en varg. Väntar på att Henke ska komma  hem så jag får nån mat. Det blir korvstroganof å ris idag. Inte dumt!

Sen ska vi på treårskalas, till kusin Erik.

Nä nu kokar risvattnet.....hej hej!

Av Linda - 23 april 2007 18:37

Har jobbar 7-16 idag eller 7-15 om jag ska vara ärlig, tog en timme komp. Skönt!!! Gick hem å strök å bytte gardiner i vardagsrummet, blev juh lite bättre iaf, men nöjd är jag inte!!! =/  Dammtorkade oxå. Mer hann jag inte förrän Henke kom hem å då var det dags att laga mat, Baconsås å Pasta *gotti*. Hade iaf lönesamtal på jobbet idag...trodde att jag skulle gå därifrån rosenrasande å ovänn med chefen. Men där hade jag fel! Det gick hur bra som helst, kunde nog inte gått mycket bättre. Har nog aldrig fått så bra "betyg" någonsin! Jag är helnöjde. Äntligen får man credit för allt man gjort! =)

Nu ringde Sandra, hon ville att vi skulle åka å äta mjukglass...muma...

Ice cream hear I come!!

Av Linda - 22 april 2007 20:40

Ingen vinst ikväll heller, börjar bli less på att betala alla pensionärers vinster nu, utan att vinna själv!!!  =(

Men men inte ger jag upp.

Still going strong!

 Fick iaf gosa med Tuva...hon är såå fin. Fasters Älskling! =)

Av Linda - 22 april 2007 14:53

Blev en lugn kväll igår, efter vi ätit tittade vi på tv å somnade ganska fort i varsin soffa...

Har varit ut på Birsta idag, fick t.o.m med mig Henke!! Vi köpte blommor, stolsdynor å markisväv till ballis. Ska väl ta å sy två vindskydd å sätta upp där ute, blir nog bra när det är klart. Måste köpa lite mer blommor å ha i en kruka på bordet, åsså nån duk kanske... Man känner sig så "fixig" på våren. Vill göra om å nytt å så. =)


Henke har äntligen slipat å oljat in köksbordet, som skulle ha gjorts för typ ½ år sen. Bättre sent än aldrig!


Ikväll är det Bongo JIPPIII!!!

Jonas å Sandra kommer hem från Östersund idag så vi ska väl dit å spela, å goa lite med Tuva.

Var länge sedan vi vann nåt nu, kanske blir stor vinst ikväll....*hoppas* hehe

Hejdå!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards