Alla inlägg under mars 2008

Av Linda - 29 mars 2008 21:15

Då är lördagen snart över å likaså vintertiden. Dagen har bestått av jobb.

Nu sitter jag å mummsar på chips å dipp å har just stoppat in ett vitlöksbröd i ugnen. Det är ju sååå gott! :P


Nu ska jag titta på körslaget!


Hej hej!

Av Linda - 28 mars 2008 16:41

....dricka!

Nån fler än jag som sagt det 1000 gånger tidigare??

Var ut med jobbet igår å firade några som fyllt jämt. Några av oss drog vidare på Aveny efter vi äit. Å där dracks det drink på drink på drink!

Å idag mår jag som jag förtjänar. Har legat i sängen å slummrat hela dagen. Har inte velat röra mig för då skulle jag ha kexat. Klev upp vid 16,00 å tog en dusch å nu har illamåendet nästan försvunnit. Så skönt. Börjar till å med bli hungrig så jag tror det får bli snabbmat idag.

Kvällen kommer jag att tillbringa framför tvn med Henke.


Hej Hej!

Av Linda - 25 mars 2008 21:23

Min planfria kväll har bestått av (shopping) ett besök  på Birsta City å Ikea, tillsammans med Johanna å Thea. Blev lite "nyttosaker" inhandlat. Nu ska jag vika lite tvätt.


Imårrn ska jag på ljusparty. Nån som vill följa?? 


Hej hej!

Av Linda - 25 mars 2008 16:35

Lyckades byta bort kvällen ikväll så jag är ledig! Jippi! En ledig kväll utan planer, det var inte igår.

Av Linda - 25 mars 2008 12:14

Röker du? - Nej

Snusar du? - Nej

Skolkar du? - Det hände väl några gånger under skoltiden!

Gör du frukosten själv? - Ja.

Har du suttit i rätten? - Nej.

Har du slagit ner någon? - Nej.

Har du pussat någon av samma kön? - Ja.

Har du varit på strippklubb? - Nej.

Vad gör du när du blöder näsblod? - Händer typ aldrig, men jag skulle stoppa upp vadd i näsan å lägga mig ner en stund.

När grät du senast? - Ca, 1 vecka sedan
Vem kan du prata om allt med? - Mamma
Har du solglasögon? - Ja

Skriv en mening på engelska: No, shit sherlock

Vem pussade du senast? - Henke

Vem kramade du senast? - Henke

Vad är din högsta önskan just nu? - Att hitta ett hus

Vad heter din hårspray som du använder? - Proffs hairspray

Vem gillar du ? - Henke så klart. Min familj å alla mina vänner.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Svart

Känner du någon som heter Niklas? - Ja.

Har du bärbar data? - Nej.

Är du blyg? - Det kan jag nog inte påstå.

Vad tänker du på just nu? - Jobbet...

Av Linda - 25 mars 2008 10:54

Vet inte riktigt när jag klev upp imårrse. Blev iaf lite förvånad när jag tittade på klockan å den bara var 10,30. Jag hade hunnit plocka här hemma, ätit frukost, varit ner å tränat en timme å duschat. Jag trodde att jag klev upp vid 9, men det måste ha varit tidigare. Snacka om koll! NOT!


Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart så jag kan sätta mig på balkongen å njuta av solen en stund. 13-21 är det jobb som gäller idag.


Ha en bra dag allihopa!

Av Linda - 24 mars 2008 20:41

Så var man tillbaka i verkligheten igen efter att ha tillbringat påskhelgen i Storlien med svärföräldrarna. Det har varit så härligt. Vädret har varit kanon, lite kallt men solen har värmt oss bra! Henke å jag åkte en liten sväng med skotrarna på långfredagen å på en långsväng på påskafton (lördag). Och på påskdagen (söndag) fiskade vi. Henke fick tre men vi behöll bara en. Dom två andra var så små så dom släppte vi tillbaka.

Fick Kinamat av svärisarna när vi kom hem. Lyckades även övertala Henke att köpa ett klädskåp från Ikea som jag tittat på länge. Å eftersom jag har så snälla svärföräldrar så fick vi det av dom i "påskpresent" =)  Så ikväll har vi skruvat ihop det. Så nu är det bara att börja fylla upp å möblera om i alla lådor å skåp. Skojigt!


Bjuder på nån bild från fjällen!


Hej hej!

Av Linda - 17 mars 2008 18:03

Blev en lunch på stan efter träningen åsså lite shopping såklart. =)  En skjort-klänning, en kortkjol å ett linne.


For direkt från stan å hämtade Henke på jobbet å vidare på husvisningen. Huset i sig var helt ok, härlig planlösning m.m Men det låg inte alls bra. Åsså kändes det inge bra heller. Å känslan tror jag är viktig när det gäller husköp. Så det där lägger vi på hyllan.


Bokade en Mariehamnkryssning idag oxå. Fyra partyglada brudar blir vi som drar iväg i Maj. Trevligt värre. Men jag kommer nog att sakna min "kryp kompis" (Linda) som inte ska med den här gången. =( *snyft*


När vi satt å åt lunch idag så kom vi fram till att jag har åldersnoja. Riktigt otäckt det här. Blir nästan panikslagen när jag börjar grubbla på saker å ting. Känns hemskt att bli 25 år!! Jag vet det är egentligen ingen hög ålder men jag tycker att den åldern är mycket för att vara mig. Jag känner mig som 18-20 år å det är helt ok. Men så kommer jag på att jag blir 25 nu å då får jag panik, hjärtklappning å ångest. Vill inte veta hur jag kommer känna när jag blir 30!!!


Dax att börja med maten så den är klar när Henke kommer hem från gymmet.


Hej hej! 


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards