Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Linda - 11 februari 2013 16:38

Har varit sjukt trött hela dagen och dessutom haft en lurande huvudvärk och ett milt illamående. Hoppas verkligen att illamåendet inte är på ingående igen, då går jag nog och självdör!!
Amanda har varit toppen snäll idag och vi har lekt, tvättat, kollat på tv och plockat fram lite bebiskläder. Jag förstår inte vart dom neutrala omlottbodysarna som jag köpte till Amanda är. Hittade allt annat men inte dom, så det får nog bli ett inköp av lite bebiskläder ändå. Måste ju iaf ha minst ett par, tre stycken med på bb.
Det känns väldigt tidigt att börja förbereda inför ankomsten redan men det är ju faktiskt "bara" 6-7 veckor kvar till bf. Och eftersom jag inte har mycket annat för mig på dagarna så kan jag väl lika gärna förbereda.
Magen blir tyngre och mer "ivägen" för varje dag. Igår och idag har det känts som att bebben har borrat sig längre ner i bäckenet och trycker konstant på urinblåsan. Sömnen har inte varit den bästa de senaste nätterna pga att magen är så känslig. Jag kan inte somna när jag ligger på ryggen och minsta lilla tryck på magen gör ont och så demonstrerar bebisen. Men mitt i allt som är jobbigt såå är längtan enorm och det är helt klart värt det!!

Ikväll kommer förhoppningsvis målaren hit och tapetserar och imorgon skulle nog elektrikern komma. Så snart kan vi börja installera det nya köket. :-)

Nu ska jag börja med middagen.
Hej, hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards