Alla inlägg under april 2008

Av Linda - 27 april 2008 21:43

Då var det slut på denna helg.

Igår jobbade jag mellan 7-12. Blev utbeordrad så nu har jag jobbat in karensdagen som jag har, inte dumt!

På kvällen blev det grillning å bowling. Höll på att bli lite för överförfriskad en stund men det gick till sig som tur var! =)

Idag har vi varit ut på Birsta å småhandlat lite. Har fått till vardagsrummet nu med gardinerna å alla nya prydnadssaker.

Nu ikväll har vi varit på middag hos Henkes föräldrar. Hans fyllde år. Så där serverades det rådjurssadel. Riktigt gott!


Hämtade ut mitt paket från ellos ikväll så nu ska jag se vad det var jag beställde.


Hej hej!

Av Linda - 25 april 2008 21:42

Idag har det handlats.

  • Ett par byxor att jobba i
  • Tre par trosor
  • 5 st t-shirts
  • Tre par skor till mig
  • Ett par skor till Henke
  • Ett par shorts
  • En tunika
  • Ett linne
  • En jacka
  • Två växter
  • En par gardiner
  • Tre gröna krukor
  • Fyra gröna prydnadssaker
  • En födelsedags present 

Så imårrn ska det grejas lite i vardagsrummet, få in det gröna å sommriga. Skoj!

Ska åka å köpa ett nytt vardagsrumsbord oxå.


Ikväll har vi varit på kalas. Min lillkusin Erik fyllde 4 år. Tiden går så fort... 


Nu ska jag klippa Henke.


Hej hej!


Av Linda - 24 april 2008 21:48

Kvällen blev inte riktigt som planerad...

Jag ringde Clifford för att höra hur lång väntetid han hade om man ville göra en tatuering. Svaret var; "-Typ till augusti, om du inte kan komma nu på studs"!

Ops, jag fick lite panik å tackade ja. Så nu sitter jag här, nytatuerad å MYCKET nöjd. =) 


Imårrn är det Birsta som gäller, med Linda W å hennes syster. HÄRLIGT!


Nu säger vi godnatt!


Av Linda - 24 april 2008 16:29

APT idag kändes väääldigt låååångt! Trodde aldrig det skulle ta slut...stojigt å stormigt var det oxå.


Henke skulle jobba över ikväll oxå men Jonas, Sandra å Tuva kommer hit å gör mig sällskap.


Tror att jag ska flytta in allt lila in i sovrummet, så får det bli grönt i vardagsrummet i sommar. Det är lixom en mycket sommrigare färg. Lila är så mörkt...

Imårrn blir det att ge sig ut på jakt efter en till vårjacka åsså lite gröna prydnadssaker. Kanske jag har turen att hitta nå snygga tröjor oxå.


Dags att avancera...

Av Linda - 23 april 2008 19:48

Stal denna av Sara... 

Ta fram mobilen nu!

Har du pussat nummer 2?

Anneli - hon har nog fått sig en puss på kinden på nån fest.

Vad har du för relation med nummer 20?

Laila - Jobbarkompis

När ska du träffa nummer 30?

Sandra - hm, händer nu å då. Säkert i helgen. 

Är nummer 18 söt?

Kusin Dennis - Klart han är.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Jill - en som verkar kunna väldigt mycket. 

Gillar du nummer 14?

Johanna - Självklart, bästa kusinen ju.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Björn - Nä, var en evighet sen

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Monica W - Chefen, imårrn.

Är du nära vän med nummer 23?

Linda W - Oja

Har du gått på bio med nummer 4?

Carro - Ja, men det var lääänge sen

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Jobbet - hehe absolut

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Erika - barndommen

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Ingvor - ja, klart det 

Vad har du och nummer 24 för relation?

Mamma - väldigt nära. 

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Marie S - Promenera

Vad är det bästa med nummer 8?

Hem - att det är mitt hem

Brukar du och nummer 16 träffas?

Karin - När hon jobbar så.

Av Linda - 23 april 2008 19:36

Inte den här gången heller!

Vet inte om det är jag å Henke som är alldeles för kräsna... Men samtidigt är det en så pass stor grej att köpa hus så man vill ju att det ska kännas bra. Den här gången känndes typ ALLT fel. Har nog aldrig ogillat ett hus så mycket som vi gjorde med detta! Det såg ju så lovande ut innan...men inte irl! Bättre lycka nästa vecka...


Nu ska jag ta mig en dusch å sen är det tv som gäller.


God kväll!


Av Linda - 22 april 2008 19:37

Jag fick min Birsta dos igår. Linda W kan man alltid lite på. Hon följde med hon. =) Hon köpte typ ett nytt vardags rum å jag hittade tre par skor å en vårjacka. Lutar åt att vi fortsätter vår shoppingtur på fredag, för som vanligt blev vi inte riktigt klar =P


Jobbade idag å det gick som smort. Snygg Soffi kom förbi oxå. Alltid lika sokj att träffa henne! Längtar riktigt mycket till finlandsresan nu. Shit va skoj vi ska ha!


Brorsan å Sandra kom på middag idag å efter det åkte vi upp på vårdhotellet å hälsade på lill Linda. Hon har opererat knä idag så vi ville dit å kolla så allt gått bra, å det hade det. =)


Nu ska jag kika runt efter sommar gardiner till vardagsrummet. Å kl. 21,00 är det Desperata hemmafruar. =)


Hej hej!

Av Linda - 21 april 2008 11:13

Seg snoret vill inte riktigt lämna näsan...Å slem hostan vill absolut inte överge mig. Snacka om sanna vänner...hehe

Annars känner jag att krafterna är tillbaka till 90% iaf. Så imårrn ska jag jobba. 


Skulle sååå gärna vilja ut på Birsta idag. Kolla på lite blommor å strosa...nån som vill följa?! Ska bara räkna ut hur jag ska få min darlinga att komma hem å hämta mig. För buss känner jag inte riktigt för att åka.


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards