Alla inlägg under april 2009

Av Linda - 29 april 2009 16:15

.... 

Håll tummarna för oss nu.

Vi vill verkligen det här!!!

....

Av Linda - 22 april 2009 21:45

Har vi hittat det vi letat efter???!!! ;)

Av Linda - 20 april 2009 13:27

....no see! 


Det var inte igår! Vad har det tagit åt mig?!

Jag har fått ett liv och insett att det finns mer i livet än att blogga! =P Nädå, skämt å sido.

Jag har häcken full skulle man väl kunna säga.

Idag är det exakt sex veckor kvar till jag börjar jobba igen vilket innebär att jag har sex veckor på mig att bli klar med utbildningen. *svettas*

F.o.m idag kommer jag att praktisera inom psykiatrin i tre veckor så då lär jag inte orka plugga lika mycket som jag hittills gjort. Detta i sin tur innebär att jag har ca tre veckor på mig att bli klar å jag fattar inte hur i hela friden jag ska lyckas med det.

Så därför lär mitt bloggande inte bli mycket mer effektivt än det varit sista veckan...

Men på återseende mina vänner!


Bye bye for a while!  

Av Linda - 9 april 2009 09:50

Idag åker vi till storlien och spenderar påskhelgen där med Henkes föräldrar.


Av Linda - 6 april 2009 12:09

10 favoriter:
Färg:
Turkos
Mat: Kina
Låt: Himlen Är Oskyldigt Blå
Film: Pretty woman
Bok: Alltid vid din sida
Sport: ingen
Årstid: Vinter/sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kvällen

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Erika
Husdjur: Fågel
Fylla: Bakom bruket i matfors.
Piercing:  Öronen
Förälskelse: Mikael Gradin (Granbäck)
Musik: Små pojkarna (Pinks) Jag vill ha en egen måne
Bil: Min första egna var en vit volvo 240

7 senaste:
Cigarett
: 13 december 2007
Mat: Pekingsoppa och nasigorengDryck: Kaffe
Biltur: Men Henke
Tv-program: Nyheterna
Spelad låt: She loves you
Köpta klädesplagg: En svart/blå/silvrig klänningstunika på Indiska

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nix
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nix
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nix
Kysst någon du inte känner: Ja

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Tittade på film, åt mat, tvättade, packade upp.
Du kan höra just nu: Radion, tvättmaskinen, knapret då jag äter hårdbröd, dator fläkten.
Du inte kan leva utan: Tandborste, min familj, mina vänner, kaffe.
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn, ringer någon, går ut och går, städar

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, Henke, Linda Du tycker om: Alla som tycker om mig
Du inte gillar:  Alla som inte gillar mig

1 önskan: Att vi snart hittar vårt drömhus!

Av Linda - 5 april 2009 18:48

Nu är vi hemma igen efter en härlig helg i Naggen. Totalt har vi kört 25 mil!

Vädret på väg upp och hem var väl lite si så där men i går (lördag) hade vi strålande sol och säkert 10-15 grader. Där kan man snacka flyt! =) Vi fick skapligt med fiska och en lite bränna i ansiktet.

Färden dit var bland det jobbigaste jag varit med om. Vet inte hur många och hur ofta vi körde fast. Tur vi hade starka och tålmodiga grabbar med oss. (Dom kunde ju inte säga nåt när dom själv också körde fast).

Bjuder på lite bilder en annan gång. 


Nu har vi nyss duschat å älsklingen har åkt å hämtat kina mat. Mumma! =)

Nu blir det en film och slappa i soffan resten av kvällen

Av Linda - 3 april 2009 09:04

Mötet igår var inte alls så farligt som jag trott. Det var faktiskt riktigt intressant.


Idag bär det av till Naggen. Vi är ett helt gäng som ska åka skoter från Matfors. Hoppas föret är ok och att isarna håller...=/


Nä, nu ska jag duscha å sen blir det frukost å förbereda sig för dagen.


Ha en bra helg!

Hej hej!

Av Linda - 2 april 2009 09:18

Karin , min mentor ringde å väckte mig 8.00 å tyckte att jag skulle komma på nåt möte på skolan. Det är om hur skolan fungerar och om den uppfyller kommunens kriterier. Det var visst bra om det var några elever med för dom vill ställa lite frågor. Så yrvaken som jag var tackade jag ja och fattade nog inte riktigt vad jag gjort! Så 10.15 ska jag vara där å läsa igenom en brochyr å sen börjar det 10.45 och håller på till 12.00 Jisses vad har jag gett mig in på nu då... Jag vill inte prata... Tänk om jag säger fel...HJÄLP!!


När jag kommer hem igen ska jag iaf ta tag i psykologin som jag inte lyckades bli klar med igår. Fastnar ju hela tiden i saker som jag inte förstår å så tar det mycket längre tid än jag trott. Någon som är bra på psykologi och kan ge mig svaret på vilken skola Jean Piaget representerade? Kan det vara den kognitiva skolan?! Jag måste vara världens dummaste människa som inte ens klarar av att reda ut det... =( Men det står ju inte svart på vitt någonstans och då blir jag osäker och tvivlar helt på mig själv. Fast endå är jag rätt säker på att det är rätt! Har iaf bara två uppgifter kvar och en av dem ska vi tydligen ta muntligt på nästa lektion så det känns ju bra. Jag tycker det är mycket lättare att formulera sig  och förklara muntligt än på papper.


Nä, nu ska jag bädda, plocka ur diskmaskinen och starta en maskin tvätt sen är det nog dags att börja bege sig till skolan.


Have a nice day!



Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards