Alla inlägg under september 2007

Av Linda - 26 september 2007 22:09

Ett skojjigt test!

 http://www.norrlandstestet.se/

Av Linda - 23 september 2007 15:27

Nu blev det sådär att sidan inte kunde visas när jag skulle "spara inlägget". Har råkat ut för det förr, så jag har gjort till vana att kopiera texten innan jag sparar. Ganska smart, ett tips!

Så här kommer det egentliga inlägget;


Idag har vi gjort mycket fast ändå ingenting! Henke har slipat å oljat köksbordet å kockbänken, jag har poat på med annat plock och dammsugit soffan. Instellerat ett program på datorn...ja, åsså har vi spelat Skip-Bo å haft besök av Tobbe. Nu ska vi snart åka å köpa bingolottor å sen åka till Jonas å Sandra. Blir mat där ikväll!

Det har iaf varit en bra söndag, lugn å skön! Som det ska vara.

Imårrn är jag ledig, nån som vill hitta på nåt??

På kvällen ska jag ha en TW-demo, men på dagen är jag öppen för (nästan) alla förslag. =) 


Hejhej!


*Två veckor kvar, just idag*

Av Linda - 21 september 2007 22:38

Idag är det två år sedan jag å H träffades!

Av Linda - 18 september 2007 18:21

Vilken pissdag det har varit på jobbet idag! Fattar inte att vissa kan vara så jävla ond! Skulle behöva sanera bort lite ohyra... *upprörd*


Har nyss ätit kyckling, ris å currysås. Ska snart iväg på TW möte. Har egentligen ingen lust, men men måste ju hålla mig uppdaterad. Var ju inte på förra mötet så.


Ikväll börjar Desperate housewives (eller hur det stavas) Bra är det iaf! Så nåt bra att se fram emot. Nä, en pink å sen bege sig!


Hej hej!

Av Linda - 16 september 2007 21:06

Å äntligen slut på helgen. Denna dag har varit sååå lång! Trodde akdrig att jag skulle komma ifrån jobbet! Men nu är jag äntligen hemma.  =)

Nu ska jag hoppa in i duschen å sen blir det nog lite kvällsfika. Får se om H behagar att komma hem snart, har ju inte träffats sen i onsdags typ!

Ja,ja, Godnatt på er!

Av Linda - 16 september 2007 13:04

Det var riktigt trevligt hos Minna igår, vi åt, å vi drack, å vi åt, å vi drack...=p Trevligt värre!


Började jobba 7,00 imårrse. Nu är jag ledig mellan 12,00-14,00 å sen jobbar jag till 21,00 ikväll. Vilket betyder INGEN BÅNGO!!! Buhu...=(


Nä, nu ska jag hitta nåt att äta å sen är det väl dags att gå till jobbet igen.


Hejdå!

Av Linda - 15 september 2007 13:41

Är på jobbet nu...inte så mycket att göra så då smög jag mig hit en sväng. Ikväll blir det en sväng till Bredsjön. En liten "inflyttningsfest" hos Minna. Ska bli skoj å se hur dom har det.


Ska ta mig en kopp kaffe å en cigg nu.


Hejsvej!



Av Linda - 14 september 2007 14:17

Skulle INTE shoppa nåt idag hade jag tänkt men ack så svårt det är att låta bli! Hittade en kjol, en klänning å en kofta. Jag behövde juh verkligen det...jo det är sant! =P


Har blivit mycket shopping den här månaden...kläder, skor lite mer kläder å fler skor.

Å som pricken över i så kom jag på att jag skulle börja rida så då var jag juh tvungen att köpa lite ridkläder oxå. Får väl se om jag måste råna min darling innan månaden är slut...=P


Fick iaf TAXFREE katalogen idag =) Nån som vill beställa nåt?? Hojta till...

Bara tre veckor kvar till vi åker, härligt!


Nu ska jag tvätta lite å kanske plocka fram snabeldraken (dammsugaren).


Tjingeling!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards