Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Linda - 17 februari 2013 09:05

Ligger i sängen och njuter av en lugn morgon. Amanda vaknade 7.45 och kom in till oss och myste. Nu sitter hon nere och kollar på favoriterna Dora och Diego och Henke fixar frukost. :-)

Igår kom snickaren hit och hjälpte Henke i köket. Jag och Amanda flydde fältet och spenderade dagen med Linda och Maja.

Idag är det kalas som står på schemat. Min kusin Dennis har fyllt 17 år (!!!) men det blir bara jag och Amanda som åker då Henke ska fortsätta i köket och dessutom kommer snickaren och hjälper till idag oxå.

Nu är iaf både biljetter och hotell bokat till bästa Lasse den 24/8 med Linda. Som jag längtar!! :-) Det ska bli sååå roligt!!!
Synd bara att folk ska lägga sig i och ha åsikter om att man ska bort ett dygn när man har ett barn på 5 månader hemma då. För det första så måste man inte sluta göra trevliga saker med sina vänner för att man har småbarn, för det andra har barnen en helt fantastisk pappa, för det tredje är det mitt/vårat val och skulle det vara så att jag fortfarande ammar så finns det en jätte bra uppfinning som heter bröstpump!!! Så mind your own business!!!

Nu är frukosten serverad!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards