Alla inlägg under januari 2008

Av Linda - 30 januari 2008 20:43

Jag hinner bara blinka en gång på mina lediga dagar å så är dom över! Fattar inte att tiden kan gå sååå fort. Förr kunde jag tycka att dagarna aldrig tog slut men nu hinner jag sällan med allt jag planerat! Nån fler som känner som jag eller är jag en ovanligt upptagen å verksam människa??


Var hos frissan mellan 10-13. Åkte direkt till jobbet på APT 13-16 å direkt till Helex efter jobbet. Var klar där vid 18,40 å åkte då till Jonas, Sandra å Tuva en sväng. Där har jag nog inte varit på snart tre veckor så det var verkligen härligt att träffa dom.


Nu sitter jag här nyduschad med min nya frisyr å känner mig faktiskt väldigt bekväm trots att det blev en rätt stor förändring.

Bjuder på en bild nedan...


Nu ska jag gå å slå in ett paket.


Ps. Förlåt Johanna att jag glömde dig! Ds.

Av Linda - 29 januari 2008 21:17

Då var denna dag snart slut. Efter jobbet gick jag hem å slände i mig lite mat sen åkte jag å hämtade Johanna å Thea som ville göra mig sällskap på Birsta City.  Å det är ju alltid mycket trevligare att ha någon med sig. Blev lite inhandlat iaf. =P

# Ett par stövlar

# Ett par jeans

# En tröja/cardigan

# En halsduk/skarvs

# En väska

# En sminkbox

# En födelsedagspresent


Imårrn är jag ledig, men det är APT 13-16 så det blir inte mycket till fritid. Ska iaf till frissan kl. 10,00  det ska bli skönt att få ordning på barret!

Imårrn kväll är det träning som gäller. Ska få en genomgång på maskinerna på gymet.

Nu börjar Gynning igen...


Hej hej!

Av Linda - 28 januari 2008 21:05

  • Vakna
  • Frukost
  • Jobb
  • Träna
  • Middag
  • Duscha
  • Tv
  • Sova

Morgondagens att göra:

  • Möte 8-11
  • Jobba 11-12
  • Lunch 12-13
  • Medarbetarsamtal 13-14
  • Jobba 14-15
  • Kurs 15-16,30
  • Ledig (kanske birsta)

NU: Sova!

    Av Linda - 24 januari 2008 21:50

    Åh vad skönt att denna kväll är avklarad. Det känns som jag håller på att gå av. Har ont i varje liten muskel i kroppen, jag behöver sömn!!! Bara fem av nio dagar kvar sen är jag ledig. Å då ska jag klippa mig, härligt!

    Tråkigt att Henke inte är hemma, han kommer inte hem förrän imårrn eftermiddag. Blää...


    Nä, lika bra att gå å lägga sig!


    God Natt!

    Av Linda - 23 januari 2008 21:55

    Nyss hemkommen från jobbet, har bara hunnit plockat ur o i diskmaskinen. Börjar känna ett litet sug i magen, undra om jag orkar vänta till Henke kommer hem om ca 1 timme.


    Tack för tipsen om hårddiskar, tror att det får bli en extern iaf.


    Imårrn är det sista jobbar kvällen på ett tag, lyckades byta bort måndag kväll. Tycker inte om att jobba kvällar. Då vill man ju vara hemma med darlingen, eller hitta på nå annat skoj!

    Blir iaf lite träning imårrn. Ska möta Linda W 10,30. Tror vi ska köra lite kondition å Core. Å sen börjar jag jobba 13,00-21,00.


    Nu ska jag titta på tv, verkar vara en bra film på 3:an.


    God Natt!



    Av Linda - 23 januari 2008 10:37

    Jaha, då har jag fått i mig lite gröt å fått igång diskmaskinen.

    Varit in i duschen å vänt å valt kläder för dagen, vilket inte var särskilt svårt med tanke på att jag ska jobba.

    Skulle ha varit ut på Elgiganten å tittat på en hårddisk. Den vi har är proppfull så vi behöver en till.

    Vad är bäst, en intern eller extern, nån som vet om det har någon betydelse???

    Jag har fått för mig att en extern är dyrare åsså tar den ju plats oxå, vilken inte en intern gör. Men det känns som en extern är bättre fast egentligen har jag ingen aning! I need some help!


    Skulle ha varit på Ikea å köpt nån slags förvaring till badrummet oxå. Skulle vilja ha en hylla där. Men det blir så jobbigt när det ska borras i klinker. Henke vill inte ta sig an den uppgiften. Nån handy där ute som vill ge oss ett handtag??


    Åhh, på fredag efter jobbet blir det en liten shoppingtur med Linda W. Det var lääänge sen nu så det ska bli härligt! =P

    Känns som att jag behöver å är värd det nu, har gått igenom tillräckligt med saker för en tid framöver nu! JAG BEHÖVER ETT BREAK Å EN LUGN TILLVARO ETT TAG! Det bästa för mig när jag är uppåner är att jobba järnet eller bara vara hemma å göra det jag känner för. Inte ha några krav på mig...(jag blir nog gärna lite av en eremit).

    Tur att jag har så förstående människor omkring mig. Love you all!


    Nä, nu ska jag sminka mig å förbereda nån middag att ta med på jobbet.

    ***

    Av Linda - 23 januari 2008 09:59

    Jobb idag, 13-21,30. Har inte kommit så långt än...Gröten är just klar så jag ska väl börja med att äta den...

    Av Linda - 22 januari 2008 11:15

    (Snodd från  Anna-Karins blogg)


    VAD HETER DU?

    Linda Hagman
     

    ÅLDER?

    24 år


    HUR LÅNG ÄR DU?

    162 cm


    SKOSTORLEK?

    36/37


    STJÄRNTECKEN?

    Skytt


    VAD JOBBAR DU MED/ PLUGGAR DU TILL?

    Vårdbiträde


    HAR DU NÅGON TATUERING/PIERCING?

    Tatuering på hö. arm


    VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?

    Rix FM - Magnus Uggla


    HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?

    Lite blåsigt, solen försöker tittafram mellan molnen.


    DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?

    Linda W
     

    DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?

    Ögonen, ansiktsdragen.


    HUR MÅR DU IDAG?

    Jag mår bra, lite smårinnig näsa bara!


    FAVORITDRYCK?

    Vatten / Chaprinha


    FAVORITSPORT?

    Gå på gym. Annars e det nog att titta på hockey
     

    HÅRFÄRG?

    Väldigt blond just nu, men det ska ändras den 30/1

    ÖGONFÄRG?

    Blå


    VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV?

    Min familj, min pojkvän och mina vänner


    SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?

    Både och


    FAVORITMÅNAD?

    Sommarmånaderna Juli, Augusti. Men vinder/vår månaderna är oxå bra. Mars, April o Maj


    FAVORITDAG PÅ VECKAN?

    Fredag eller lördag, beroende på om jag jobber helg eller inte!


    FINNS ÄNGLAR?

    Änglar, visst finns som!


    FAVORITHOBBY?

    Umgås med mina nära å kära


    FAVORITLÅT(AR)?

    Dancing in the dark, mf.


    OM DU VORE EN FÄRG, VILKEN SKULLE DET VARA?

    Lila


    SOMMAR ELLER VINTER?

    Båda


    KRAMAR ELLER KYSSAR?

    Båda


    TROR DU PÅ MIRAKEL?

    Ja.


    SPARA ELLER SLÖSA?

    Hehe, kuggis!! Båda faktiskt, men mest slösa!


    CHOKLAD ELLER VANILJ?

    Choklad


    DRÖMMER DU OFTA & KOMMER IHÅG DRÖMMARNA EFTERÅT?

    Drömmer ibland å för det mesta så minns jag....


    HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?

    Bor i en 2:a med Henke å vår katt Tilda


    GRÅTER DU OFTA?

    Nja, just nu mer än vanligt men det beror troligen på att jag slutat röka nyligen!


    FAVORITSPEL?

    Skip-Bo, Nintendo Wii


    SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?

    Ja, det måste jag nog göra.

    Presentation


    100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
    Den dagen vi blev en familj!

    Fråga mig

    1 besvarad fråga

    Gästbok

    Kalender

    Ti On To Fr
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7 8 9
    10
    11 12
    13
    14
    15
    16 17
    18
    19
    20
    21 22 23 24
    25
    26
    27
    28 29 30
    31
    <<< Januari 2008 >>>

    Länkar

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Besöksstatistik

    RSS


    Ovido - Quiz & Flashcards