Alla inlägg under juni 2009

Av Linda - 30 juni 2009 22:42

...på att blogga just nu,

Men jag har inte tid. Njuter av livet och allt vad det har att erbjuda just nu, så bloggningen får vänta.

Jobbar på som vanligt och när jag inte är på jobbet är vi mest ute i stugan där vi trivs som bäst.

I helgen är det gatufesten men för min del blir det jobb och 40-års fest. Nästa helg åker vi ner till Lisa och Markus i stockholm och myser lite sen jobbar jag bara en helg till innan vi har semester. Wiieee!!! Å då bär det av till fjällen för fiske och vandring. UNDERBART! =) 


Nu är det natti!


"-Lev livet för faan, innan livet lever faan med dig!"

Av Linda - 20 juni 2009 21:42

Härligt nu är dagens arbete över. Det blev en lååång dag 7-21. Men det är det värt för nu får jag gå hem kl. 12 imorgon istället för 16. Wiiee! =)

Gårdagen var mycket trevlig synd att vi var tvungen att föra kväll så tidigt eftersom jag skulle upp tidigt imorse.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan å hoppas på att huvudvärken försvinner.


Natti! 

Av Linda - 19 juni 2009 11:23

Hade grillfest med jobbet i torsdags å det var huuur trevligt som helst. Måste göra om det snart igen. =)

Igår jobbade jag å nog kändes det att man hållt i gång en bit in på natta. Jag var så sjukt trött...


Idag är det Mdsommarafton vädret är inte det bästa men det regnar ju inte iaf. Vi ska upp på Norra berget en sväng med Lisa, Markus, Gustav å Philis. Gustav å Philis kommer från Califonien å är här för att fira en svensk midsommar å vad är bättre än att ta med dem till norra?! Sen blir det silllunch i stugan med dem och Henkes föräldrar å kvällen spenderar vi på Bergafjärden. Antar att det blir en relativt tidig kväll eftersom jag börjar jobba 7.00 imorgon.


Ha en toppen trevlig midsommar!

Av Linda - 16 juni 2009 18:13

Grattis

Johanna, Markus & Thea

Välkommen

till världen

"Bobo"

Av Linda - 14 juni 2009 11:12

Helgen har varit riktigt lugn men ändå fullt upp. I fredags kväll tittade vi på film å hade besök av Mogge, kom inte i säng förrän 01.00 Men vad är det på en fredag?! =)

Igår var vi på kalas hos familjen Bylund/Byström. Thea fyllde ju fem så hon är ju verkligen en STOR tjej nu. På kvällen blev det grillning hos familjen Hagman.

Idag ska vi till mormor och morfar och gratulera dem på sin 40-åriga bröllopsdag och ikväll blir det nog en filmkväll med god mat och mys.


  

Av Linda - 11 juni 2009 10:53

Gårdagen bestod av jobb 13-21.30 Efter jobbet åkte jag å hämtade Henke hos Mogge åsså begav vi oss mot Indal för att kolla läget på ett hus. När vi var där ringde Henke till en av sina arbetskamrater som bjöd in oss, å där blev vi kvar till 00.15 Vilket resulterade i att jag sov till 10.00 även idag. Stackars H som klev upp 6.00

Idag är det jobb 13-21.30 som gäller igen lika bra det när vädret ändå är piss! 

Av Linda - 10 juni 2009 10:56

Glöm ej att svara! =)

Av Linda - 10 juni 2009 10:47

Detta är kvällen jag aldrig glömmer....


 


Nu är dom äntligen här...


Amor vincit omnia et nos cedamus amori -- "Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken"


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards