Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Linda - 29 oktober 2010 12:33

På jobbet med pappa medan mamma är hos doktorn.

 
Av Linda - 29 oktober 2010 08:45

Host, host... ja nu är förkyldningen här på riktigt. Rethostan sitter där den ska och jag har inte mycket till röst, jag väser mest! Men jag är inte särskilt snorig och känner mig ganska pigg. Bara halsen som gör ont när jag sväljer. Väntar på att VC ska ringa upp mig...


Vi skulle ha badat idag. Enda chansen att få bada igen då man varit borta från babysimmet men som det ser ut nu så får vi hoppa över det, pga mig (!!!)

Skulle även ha träffat Erika men förhoppningsvis så kan hon till veckan istället.


Jag ska väl prata så lite som möjligt för att få tillbaka rösten någon gång. Känns som att det inte var länge sen jag var utan röst. Jobbigt att förkyldningen börjat sätta sig på stämmbanden de senaste gångerna jag blivit förkyld.


Nu ringde VC fick en tid 10.30...antar att det inte är något men vill ändå kolla upp halsen då det hållt i sig sen måndagskväll. Skulle vara skönt OM det var så att det var något så jag kan få pencillin, för då vet man att det bara blir bättre. Som det är nu så vet man ju inte hur länge det tänker hålla i sig.

Har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Huset MÅSTE vara klart senast den 10/11. Ska iväg i em och välja färg till gillestugan och ikväll ska vi grunda väggarna i gillestugan, måla första lagret med täckfärg i trappen och taket i gillestugan. Bara att gilla läget, bita ihop och förtränga förkyldningen.


Nu är det grötdax för Amanda!

Hej hej!


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards