Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Linda - 5 oktober 2010 22:49

Det blev en liten Emil tillslut! =)

Ni kan inte ana vad Tuva är stolt. Hon gick omkring på Birsta och sjöng:

 "-Jag har en lillebror Emil...." sötnosen. Sen efter en stund sa hon: "-Faster, nu tycker jag nog att det är dags att träffa Emil." Hon var alldeles sprallig i bilen på väg till sjukhuset. Världens stoltaste storasyster! =)


Amanda är toksnorig och nyser lillstackar´n. Sover jätte dåligt pga den täppta näsan gör hon oxå, vaknat titt som tätt och gråter. Hoppas natten går smärtfritt för henne iaf.


Imorgon ska jag till tandläkaren och försöka få någon ordning på lagningen som dom gjort något fel med så jag har ont när jag biter där. Har tuggat på högersida i ett halvår nu. Skulle vara ljuvligt att kunna använda hela munnen när jag äter...

Resten av dagen är oplanerad. På kvällen ville farmor låna Amanda så då ska jag passa på att städa av här hemma och hinna ut på Birsta och prova ett par "skinn"-leggings.


Nu ska jag hänga tvätt sen blir det natti.


Godnatt!

Av Linda - 5 oktober 2010 09:42

GRATTIS

Jonas och Sandra till pojken

GRATTIS

storasyster Tuva till lillebror.

Av Linda - 5 oktober 2010 08:58

Det blir inget bad den här veckan heller. Amanda är förkyld igen så vi satsar på nästa vecka istället.


Nu sitter Tuva, Amanda och jag i soffan och myser och inväntar samtal från Jonas. Så vi får veta hur allt gått och om det är en pojke eller flicka som kommit till världen. Spännande!!!


Det är lite gråtrist väder ute men jag tror vi ska klä på oss och gå till någon lekpark i närheten så Tuva får leka av sig lite. Och så måste vi på Birsta såklart och köpa något fint till den nya människan.


Hej, hej! 

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards