Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Linda - 6 oktober 2010 23:13

Blev till att borra om en del av lagningen hos tandläkaren idag. Så jag har gått med bortdomnad mun heela dagen pga bedövningen. Hoppas det blir bra nu, jag skulle ge det en månad och var det inte bättre då skulle jag höra av mig igen!


Resten av dagen har vi bara varit hemma och myst till jag skulle lämna syumpan hos farmorn.

Åkte direkt ut på Birsta för att kolla på kläderna som jag är sugen på. Men i min förrvirring glömde jag en butik som jag fått tips om. Tur att jag ska ut dit imorgon igen men bästaste Sofia! =)

Kom iaf hem med något helt annat än jag tänkt mig... Vanliga leggings och en tröja.


For hem och käkade med Henke och sen satt jag igång med städningen. Känns sååå skönt efteråt. Fräscht och fint! =)


Fick en glimt av Emil idag oxå, sååå söt och sååååå liten. Kan inte tro att Amanda varit så liten och till och med mindre!!!

Är så glad för Jonas och Sandra att det blev en liten grabb! =)


Nu ska jag skriva inköpslista och sedan krypa till kojs.

Hoppas Amanda är bättre i förkyldningen imorgon så vi kan gå på babysången. Det är en av veckans höjdpunkter!


Natti, natti! 

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards