Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Linda - 7 oktober 2010 20:27

Morgonen började med massa lek och mys. Vid 12 for vi ner på jobbet och plockade upp Sofia och styrde kosan mot Birsta för lunch. Jag lämnade tillbaka en tröja och köpte en annan och ÄNTLIGEN köpte jag leggings i skinnimitation. Fick ju som sagt tips om att det skulle finnas snygga och sköna på BikBok (av alla butiker). Så sagt och gjort, jag gick det och provade dom och dom var faktiskt riktigt najs!

  

Fast nu när jag har dom här hemma så känner jag mig helt plötsligt osäker på om jag ska behålla dom... får väl testa dom med lite olika tröjor/tunikor till och bestämma mig därefter.

Fick även tröjan från H&M idag som jag väntat på =)

  


Kom hem och pussade på Henke en stund medan Mandis sov sen packade vi (Amanda o jag), iväg oss för att hämta upp Erika och vidare till Saigon för att käka middag. Alltid lika trevligt att träffa henne. Timmarna bara springer iväg!!!


Måste bara berätta om något för mig, obehagligt som hände på Saigon.

Vi sitter och väntar på efterrätten och så plötsligt dyker en äldre kinesgubbe från personalen upp och stirrar på Amanda. Han kommer fram och börjar gulla lite med henne och vi pratar på och skrattar lite roande åt honom.  Plötsligt lyfter han upp henne ur stolen och börjar gå väg!!! Jag säger: -Nähä du, kom tillbaka!!! Med rätt bestämd men samtidigt skärrad och rädd röst. Han härmar mig med din brytning och fortsätter gå. Ni kan ju tänka er vad hjärtat stannade och tankarna snurrade, tänker han kidnappa henne eller vad håller han på med. Han fortsatte bara gå och tittade inte åt vårt håll fast jag sa åt honom att komma tillbaka med henne. Han gick fram till baren och lät Amanda leka med några prydnader som stod där. Jag satt som förstelnad och bara tittade och var beredd på att rusa upp om han skulle gå mot någon av utgångarna eller köket. Efter kanske 3 minuter vänder han sig plötsligt om och kommer tillbaka och sätter henne i stolen igen. Både jag, Erika och Amanda stirrar på varandra och är sjukt chockad. Vad faan hände!!!???

Det var iaf jäkligt otäckt att se en främande man gå iväg med min ögonsten i tron om att han skulle föra bort henne.

Kanske jag överreagerade men efter allt som händer idag så är jag kanske överbeskyddande och litar absolut INTE på främmande människor.


Mitt ALLT!

   


Nu är vi iaf hemma i säker miljö och lillan sover sen en timme tillbaka.

I morgonkväll ska jag ha sexparty och det ser jag verkligen fram emot. Det brukar bli en riktigt rolig och lyckad kväll.

Resten av helgen är oplanerad and I like it! =) 


Nu ska jag vika lite tvätt och sen blir det ryggläge i soffan.


Natti, natti!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards