Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Linda - 19 oktober 2010 15:49

Började dagen med babysim, sista gången... Men vi har anmält oss till fortsättningen som börjar redan nästa vecka så det känns toppen. åtta veckor till, wiiiee!!! =)

Idag fick vi dyka två gånger. Först grunddyket och sedan torpeddyket. Amanda är så duktig och det märks att hon gillar det. =) Henke var med idag och fotade så det kommer bilder på dyken.


Direkt efter badet åkte Amanda och jag till Matfors, till familjen Hagman. Jag skulle fota dom till tidningen. Var lite klurigt att få en bra bild med spralliga Tuva men jag hoppas dom hittar någon som blev bra. Tog väl typ 20 bilder så....


Ikväll blir det ett IDW pass och troligtvis ett core pass. Har bestämt mig för att träna MINST två gånger i veckan till att börja med. Vill ju inte sätta för höga krav på en gång, då blir det bara jobbigt och krävande och då brukar jag skita i allt. Måste iaf ta tag i att träna rygg och mage, blir helt slut i ryggen av lite och ingenting. Som det är nu förstår jag inte hur jag ska kunna återgå till mitt arbete som undersköterska på ett Servicehus...


Ikväll efter träningen kommer mamma och Tomas och hälsar på och sen är det ju veckans höjdpunkt, Desperate housewives! =)


Nä, jag måste nog ta en macka om jag ska klara av att träna. Middag blir det förts efter träningen.


Tre dagar kvar! =))


Hej hej!



Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards