Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Linda - 13 oktober 2010 19:56

Av alla som läser har jag fått.... hm... låt mig räkna.... NOLL tips på mat. Det tackar jag för! =)

Ni är helt enkel kass, knappt värd att läsa min blogg. ;/ Men eftersom jag är så snäll så låter jag er göra det. =P


Det var iaf helt underbart att träna idag. Missade tråkigt nog idw passet pga en massa inkompetenta bilförare, men jag körde hårt på gåbandet i 25 minuter istället innan ryggpasset började. Längtar redan till nästa gång. Skulle vilja gå på idw imorgon men då ska vi till mormor och morfar och hälsa på. Men fredag tänkte jag nog klämma in något...


Imorgon är det babysång som vi älskar! :)  Sen blir det kaffe hos Johanna som vanligt, det gillar vi oxå! =)

Nu är det tv dags!


Hej hej!

Av Linda - 13 oktober 2010 16:01

Idag har jag och stumpan varit till familjen Hagman och snusat på Emil. Han är ju sååå söt och sååå liten. =)


På vägen hem åkte jag till Rusta för att köpa vacciumpåsar och bubbelplast. Påsarna är perfekt att stoppa Amandas urväxta kläder i. Då tar dom ju nästan ingen plats. Bubbelplasten ska vi använda att packa ner matporslinet i när vi flyttar, så vi slipper diska allt som man måste när man använder tidningspapper.


Ikväll ska jag chocka kroppen och gå på ett Indoor walking (idw) pass och ett rygg pass. Längtar faktisk efter att komma igång med träningen. Men det känns konstigt att göra något utan Amanda.... alldeles själv.... det hör ju inte till vanligheten i mitt liv. Men samtidigt ska det faktiskt bli skönt att bara vara jag! (+ alla andra som ska på passen, hahaha).


Nä, tror jag måste väcka Amanda om hon ska kunna somna i tid ikväll. Hon har ju faktiskt sovit sen 14.30

Nu vaknar hon visst!


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards