Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Linda - 27 oktober 2010 12:36

Idag gör vi inte mer än nödvändigt. Jag har en jobbig men dov huvudvärk och känner mig sliten....hade ju inte planerat in en förkyldning just nu!!! Men det som inte dödar det härdar.


Vid 15.00 ska Henke till huset då kommer länsförsäkringar och sätter in ett vatten alarm. Jag får åka dit lite senare då barnvakten som idag är farmor, kommer vid 17.00 Då får jag ta hennes bil eftersom vi sålt min älskade volvo nu så jag är billös.

Troligtvis blir vi klar med slipningen av trappen ikväll så vi kan grunda den och kanske oxå väggarna i gillestugan. På torsdag kommer han som ska lägga golvet och börjar med hallen och jag hoppas målaren börjar tapetserar idag.

Rev ju ut panelen i hallen oxå så nu måste vi kolla med målaren hur vi ska gå till väga då det sitter gammal "vävtapet" där under.


   


  

 

           

 


Igår var vi på babysim på förmiddagen och sen vart det en lugn eftermiddag hemma. Vid 16.00 kom Tobbe och Frida, vi käkade och sen stack grabbarna till huset en sväng för att möta upp golvläggaren.

Dom kom tillbaka vid 19.00 och då drog jag och Frida ut på BC. Vi var inbjuden på tjejkväll på Change mellan 20.00-22.00 Det var en trevlig kväll och naturligtvis fick vi med oss lite nya underkläder hem. =)


Nu ska jag underhålla min lilla vildbatting.

Hej hej!



Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards