Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Linda - 4 oktober 2010 20:30

Så var det en ny vecka.

En SPÄNNANDE vecka. Eller iaf morgondagen.

Då blir Tuva storasyster. Längtar efter att få se vem det är som legat i Sandras mage och frodats... :)

Så ikväll får jag rå om Tuvis. =)


Amanda sover, lillhjärtat har blivit snorig igen så vi får se hur det blir med badningen imorgon.

Henke jobbar natten så han kommer väl hem lagomt till vi ska kliva upp kan jag tro. Han har tagit ledigt från sitt jobba för att jobba natt den här veckan. Behöver så mycket extra pengar som möjligt nu när vi ska renovera huset...


Ridningen i lördags var iaf hur härligt som helst. Kan lova att det känns i kroppen... Ska försöka börja rida mer regelbundet. Skoj när man har någon att rida med oxå. =)


Nu ska jag hänga tvätt och plocka lite och sen kryper jag nog oxå ner med dom små töserna.


Natti, natti!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards