Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Linda - 1 oktober 2010 10:13

Fredag idag, känner knappt någon skillnad på dagaran längre förutom att på fredagar brukar vi mysa till det med någon extra god mat. Så även ikväll, det blir plankstek alá Henke och naturligtvis en flaska rött till det. =)


Idag ska Amanda och jag luncha med Linda W på stan, blir tyvärr alldeles för långt mellan gångerna nu för tiden. Men det är väl så livet är när man har familj och mååånga vänner. Man ska försöka hinna med så mycket som möjligt och dessutom vill man vara själv ibland. Dessutom tar det ju inte direkt 3 månader att bli van familjelivet och lära känna sitt barn som ett "smart head" kläckte ur sig till mig på BVC en gång...


I går var vi på Babysång och resten av dagen spenderades med Johanna, Thea och Max. Tog en promenad till Ica Maxi och fyllde på barnmatsförådet ;) ocg så blev det såklart lite annat nödvändligt till kylen.


Igår kväll åkte mamma, jag och Amanda ut på Birsta. Jag har länge spanat på en tröja på HM men inte provat den, då Amanda skriker så fort hon inte ser mig vill jag inte gärna gå in i en provhytt. Men igår kunde ju mamma underhålla henne. Så jag gjorde slag i sak (efter att ha sett Johanna ha den på sig och insett att den verkligen är super snygg). Tyvärr fanns inte rätt storlek i färgen jag helst ville ha så det fick bli en marinblå. Men den är lika snygg den. =)

När jag kom hem gick jag in på hm.se och beställde den andra färgen oxå, dom kostar ju bara 149:-  =)

    

Super najs!

Är sjukt sugen på leggings i skinnimitation oxå... Får se om jag slår till idag när vi ska på stan :)


Längtar förresten sjukt mycket till imorgon, då blir det ridning hos Henkes kollega Tobbe. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör, det var ju ett tag sedan sist... Förhoppningsvis hänger Frida på oxå så kan hon ju reminda mig :P Hehe


Nu ska jag borsta gaddarna och köra igång en maskin tvätt innan Amanda vaknar.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards