Alla inlägg under februari 2009

Av Linda - 5 februari 2009 11:41

Då så girls... Ta nu fram almanackan och skriv in BITE LINE torsdag den 19 februari klockan 18.00 ! =)


C U!

Av Linda - 5 februari 2009 10:11

Sitter i sofan å äter macka å dricker kaffe. Som vanligt är det pluggning som står på schemat. Är jag tillräckligt duktig idag tänker jag ta en spa dag med Sandra imorgon, men då ska jag banne mig ligga i idag.

I kväll får vi middagssällskap av Sandra och Tuva, tror vi ska bjuda på tjockpannkaka med bär.


Å girls...just nu är det bara torsdag den 19 som de flesta kan... *håller tummarna att ni andra kan då oxå*


Dags att sätta igång med pluggningen!


Hej hej!

Av Linda - 4 februari 2009 22:01

Äntligen kom jag iväg och träna, å det var Kickis förtjänst. Men jag tror inte jag haft så kul på ett gym tidigare som jag hade idag! Ojojoj, vad skrattmusklerna blivit tränade! =P Blev iaf nästan 2½ timmar intensiv träning och det var verkligen skönt. Nu jäklar ska det sätta igång på allvar.

Dagen har bestått av psykiatri lektion 8.30-15.30, riktigt roligt och intressant! Henke jobbar över och efter jobbbet skulle han till Mogge och byta fläkt på en bil.

Jag tror jag ger upp för idag...


Natti, natti!

Av Linda - 4 februari 2009 17:39

Hehehe, ja det är inte lätt att få ihop en kväll då alla kan... Men jag ska försöka få till det på något vis.

Vi gör såhär:

Här nedanför är dagarna dom två närmste veckorna. Någon av dessa dagar ska vi väl kunna pricka i allihop! Kopiera dessa i era bloggar eller i en kommentar till mig åsså ser vi vilken av dagarna som alla kryssat i. 

Eftersom jag inte har något fartfyllt liv ;P så kryssar jag alla dagar jag kan = ALLA! =)


Mån 9 X

Tis 10 X

Ons 11 X

Tor 12 X


Mån 16 X

Tis 17 X

Ons 18 X

Tor 19 X


Av Linda - 3 februari 2009 22:08

Då det verkar som många inte kan så frågar jag istället vilka dagar kan ni nästa vecka? =) 

Av Linda - 3 februari 2009 14:35

Vad säger ni om Bite Line 12/2, torsdag till veckan??


Av Linda - 3 februari 2009 10:39

Ja, här sitter jag och fikar utan Sofia det är konstigt.... Men fröken är på äfventyr och har det säkert mycket trevligare än om han suttit här och pluggat! ;P

Har iaf träffat min mentor idag och det gick bra som vanligt. Inte trodde jag att jag kunde vara så duktig i skolan...=) Slet som ett djur med en uppgift i etiken och tillslut gav jag upp och tänkte att jag pratar med henne om det istället. Så jag tog med mig det jag hade skrivit, hon läste det och tyckte det var jätte bra och fint!!! *stolt* =) Så nu har jag fått lite mer motivation att kasta mig på nästa uppgift inom etiken. Åsså ska jag göra en skattning i psykologin. Så då kör vi....


Hej hej!

Av Linda - 2 februari 2009 19:13

Då har magen fått mat och brorsan å Tuva har åkt hem. Jag ska väl ta tag i hemmet och se om jag får ordning på allt!

I lördagskväll kom Tobbe och Frida hit och det vart några glas vin, en massa surr och en film. Trevligt, trevligt! I söndags grejades det för fullt här hemma för att få allt på sin plats och så var vi ut på Mio och inkasserade lite pengar så nu är vi äntligen klar med dom. Ska bara vänta och kolla så att pengarna kommer in på kontot på onsdag. På kvällen bjöd vi Tobbe och Frida på tacos och sen blev det en film. Det är en rolig och trevlig tjej det där... =)

Nu fick jag den fantastiska iden att jag vill sola, men eftersom csn inte behagar att betala ut några pengar till min än på typ tre veckor så får jag gott slopa den iden och fortsätta se ut som ett lik. Kanske jag ska pylta på mig en massa kläder, ta min MP3 och mina stavar och gå en liten promenad iaf... Eller nä...-10 grader det får helt enkelt bli en träningsvideo här hemma istället. Det är sånt man gör när ingen ser... Å Henke skulle ju bli sen ikväll så då är kusten klar! =P


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards