Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Linda - 23 februari 2009 21:34

Jag tror jag är på väg att åka på en förkyldning. Bara det inte är influensan som smyger sig på! Har fått sjukt ont i halsen nu ikväll och känner mig inte kry i kroppen!  Jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu. Fast heller nu än om tre veckor då jag ev. ska ut på sjukvårdspraktik.

Är meningen att jag ska träffa min mentor imorgon men som jag känner nu så blir jag tvungen att ringa imorgonbitti och boka en annan tid.

Fick hem brev om Klassfest idag, fattar inte att det är tio år den jag gick ur nian. Vart har tiden tagit vägen?! Går i valet och kvalet om jag ska gå...har ju iaf till den sista april på mig att fundera och till dess ska jag väl ha velat klart.


Nä, nu ska jag dricka en kopp honungsvatten och hoppas att jag vaknar utan halsont imorgon.


Natti natti!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards