Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Linda - 19 februari 2009 20:42

...ja, det är vad jag är! Tusan så gott det var men jäklar vilken andedräkt man får efteråt!

Imorgon ska jag upp på sjukhuset och vaccinera mig, om PPDn ser bra ut. Var ju där i tisdags å satte den, å nu börjar jag bli lite orolig för det är en liten "bulle" där, minns inte hur det skulle vara för att vara ok. Men jag hoppas att det inte är någon fara för en till 9 månaders medicinkur vill jag inte vara med om! *håller tummarna*


Hittade ett kort på vårt "nya" vardagsrum, inte den bästa men lite ser man iaf...


 


Av Linda - 19 februari 2009 16:15

Ja, det är helt sjukt. Jag gör verkligen inget annat än att plugga på dagarna men så vill jag ju bli klar innan sommaren oxå. Jag har inte ens hunnit med att uppvakta Linda som fyllt år. Jag är en dålig vän just nu, I know och jag är inte stolt över det... =( Men jag har ett paket som är till dig! =)

Tänker många gånger att jag skulle ringa, till alla som jag inte haft tid med, men det kommer alltid något ivägen. Eller är det bara en bortförklaring från min sida?! Nä, den här gången är det faktiskt inte det... Jag skäms över att jag inte är bättre på att höra av mig! Jag menar, hur lång tid tar det att lyfta luren, slå nummret och säga hej, hur har ni det? Ett kort samtal bara, men icke...jag är verkligen värdelös på det!


Ikväll blir det iaf BiteLine med Fia och Sandra...


Nä, nu ska jag renskriva in mina tankar om en film på datorn.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards