Alla inlägg under februari 2009

Av Linda - 11 februari 2009 14:55

...av Linda  


Regler:

1. Länka till den som har taggat dig

2. Berätta sju sanningar om dig själv

3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg


1. Jag har haft sju hjärnskakningar inom  loppet av ca 4 år. 

2. Jag har varit rökare 

3. Jag vill bli fru ---------

4. Jag bäddar sällan sängen

5. Jag vill ha barn

6. Jag blåser alltid ur muggen/glaset när jag är på jobbet

7. Jag hatar att vara skitig om händerna


Jag utmanar:


Av Linda - 11 februari 2009 13:03

Idag har det varit skola...men vi fick sluta kl. 12.00.  Inte dumt det, så resten av dagen kommer att bestå av pluggning här hemma.

Ikväll sticker Henke till fjälls med Tobbe och blir borta till söndag så då blir man gräsänka några dagar. Men det är nog bara bra så man får sakna varandra lite mer än vanligt... =P

Så vad ska jag hitta på då... ikväll och torsdag är oplanerade men på fredag blir det sexparty hos Sandra å är det fint väder i helgen blir det nog en skotertur i Matfors. Å på lördag kväll ska jag nog gå ut med Jenny O, vilket var en evighet sedan och ska bli himmlarns skoj... Å sen är det ju söndag å då blir det nog en försenad alla hjärtans dag middag med Henke, om dom kommer hem i tid vill säga. Känner jag dom där grabbarna rätt så kan det mycket väl bli väldigt sent. 


Böckerna ropar...

Av Linda - 10 februari 2009 09:30

Idag är det pluggning som vanligt åsså ska jag träffa min mentor. Ska försöka hinna klart med en till uppgift i etiken innan jag ska dit. Fattar inte varför jag tycker det är så besvärligt...Men som vanligt är det väl jag som gör det svårare för mig än vad det egentligen är!

Nä, lika bra att sätta igång!


Hej hej!!

Av Linda - 9 februari 2009 14:17

Imorgon bokar jag bord på BL. Som det ser ut blir vi fem stycken. Hojta om jag glömt någon. Sara, Johanna, Veronica, Sandra å jag.


Låssas att detta inlägg inte finns...=P Tur du är med Veronica! Hihi...

Av Linda - 9 februari 2009 09:06

Ja, Sandra har hämtat Tuva och helt plötsligt blev det alldeles öde här hemma. Hon är ett ljus i mörkret lilla Tuva, eller lilla och lilla. Hon är så klok och duktig vilket gör att hon blir större än hon egentligen är.

Resten av dagen är det pluggning som gäller för mig, känns lite tungt. Tror jag hamnat i en svacka...men men bara jag kommer igång så brukar det gå av bara farten.


En kopp kaffe på det här så, sen är man redo att gnugga geniknölarna...  

Av Linda - 8 februari 2009 12:33

Spa var helt underbart i fredags, synd bara att dom inte fick igång ångbastun.

I lördags var vi ute på en skotertur men Jonas, Sandra, Tuva, Troja, pappa, Anna-Karin, Jocke och farmor. Och på kvällen var Pelle och Jeanette här och åt middag å spelade kort och jag och Jeanette hann med någon omgång wii också. Det blev en hel del vin men vi lyckades hålla oss till det salongsberusade stadiet. Alla utom Henke, han visste nog knappt vad han hette! =P

Så idag blir det en slappar dag, med så lite ansträngning som möjligt. Fast dålig är vi inte bara lite seg.

Ikväll kommer Tuva och ska sova hos oss. Lill skruttan, det är min ögonsten!  

Snön vräker ner och det är ju alldelses underbart. Då blir det bra skoterföre här hemma och vi behöver inte åka till fjälls lika mycket. Även om jag älskar fjällen men det blir lite jobbigt med allt åkande.

Henke ligger och tittar på Beck och jag tror att jag ska ta fram mina skolböcker och försöka göra en uppgift.


Hej hej!

Av Linda - 6 februari 2009 09:30

Idag ska vi gå på spa! =)

Av Linda - 5 februari 2009 22:45

Efter maten for jag, Sandra å Tuva på Birsta för att försöka hitta mig en bikini. Efter som jag gått upp såååå mycket i vikt så kan jag inte längre ha min. Gick på change å hade turen att vara först på en jätte fin bikini som satt som kepsen! =) Dom hade just fått in den och inte hunnit packa upp den. Så efter att ha dragit bort 225 kr, då jag hade ett tillgodokvitto och 25% rabatt så kostade den mig bara 300 kr. Toppen! =)

Så imorgon blir det spa, för det är jag värd, å jisses vad skönt det ska bli.

Ikväll har vi haft besök av Pelle o Jeanette och som alltid är det mycket trevlig. Tittade på sveriges värsta bilförare, surrade och hann med två omgångar Joker oxå! =)


Nu är det time att göra sig ordning för natten så jag säger god natt!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards