Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Linda - 20 februari 2009 17:33

Ni som härmed blir utmande skall omedelbart nedskriva de fem (5) äckligaste

maträtter ni vet. Samtidigt skall ni kommentera de rätter som

utmanaren skrivit ner d.v.s mina.

Utmana sedan fem av era stackare i bloggvärlden.

Veronica som utmande mig, hon gillar absolut inte detta:

1. Fisk och skaldjur

2. Ärtsoppa

3. Kött från lamm och älg

4. Lever

5. Kalvsylta

Vad tycker jag om hennes lista då..?

Fisk är gott i alla former, skaldjur är helt ok vissa mer än andra.

Ärtsoppa går ner med mycket senap å gärna punch till.

Lamkött slinker ner om det är god sås till. Men älg är ett helt ok kött.

Lever hm...ja, leverbiff med sås och lingon är inte dumt.

Kalvsylta kan jag äta mängder av å gärna på hårdbröd. 

Vad är det äckligaste jag vet då?

1. Mat med kokosolja i

2. Mat med Jordnötsolja i

3. Ostkaka

4. Rött kött

Jag utmanar:

Linda W

Johanna

Sofia

Elin

Jonas

Av Linda - 20 februari 2009 09:20

Ja, nu kan jag pusta ut..."bullen" var normal och nu är jag vaccinerad. Känns lite jävliga att dom på skolan säger en sak om vaccination vid praktik och sjukhuset säger en annan. I i slutändan är den ju inte ens 100 % säker!


Nu ska jag iaf sätta mig och läsa om Sjukhushygien och infektions sjukdommar...


Hej hej! 

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards