Alla inlägg under februari 2009

Av Linda - 18 februari 2009 20:58

Hahaha, ja ni...Två stycken blir vi tydligen imorgon....Men men, det blir säkert trevligt det med!


Dagen har bestått av psykiatri och så har jag varit på sjukhuset å hälsat på Sanna...


Nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta på Greys!


Hej hej

Av Linda - 17 februari 2009 18:47

Nu har jag helt tappat kollen på vilka vi blir på Bite Line på torsdag. Tänkte ringa och boka imorgon kväll så snälla Hojta till så jag vet vilka och hur många vi blir! ;)

Av Linda - 17 februari 2009 07:35

Det blev en härlig skoter tur i söndags med och sedan middag hos Jonas och Sandra. När jag kom hem tog jag en dusch, satt mig i soffan å var helt slut i kroppen. Snacka om en fartfylld helg! =) Henke kom hem vid strax efter 22.00 så det blev bara till att säga god natt. Men ack så skönt det var att ha honom brevid sig i sängen igen, trots att han bara varit borta i fyra nätter. Jag vet...jag är larvig! =P


Igår var det skola heeela dagen och på kvällen gjorde jag schema till jag ska börja jobba igen. Kvällen vart väldigt lugn och vi gick å la oss redan vid 21.30


Skjutsade H till jobbet och var sedan in på mitt jobb med schemat. Har just druckit kaffe och ska väl ta och göra mig i ordning för dagen. Klockan 9.00 ska jag vara på sjukhuset och sätta PPD inför en ev. vaccination på fredag och efter det blir det pluggning hos Sofia.


Hej hej!

Av Linda - 15 februari 2009 10:22

Oj, oj, oj vilken härrligt rolig kväll/natt det varit. Jenny och jag satt här hemma å pratade om allt och lite till och när klockan närmade sig tolv begav vi oss ner på Aveny. Var till en början rätt tomt där men så sa det bara poff åsså var det massor av folk. strax före tre gav vi upp och åkte å käkade på MAX. =) Så jag var hemma vid fyra i morse.

09.30 ringde brorsan å väckte mig, för idag ska det köras skoter! =)


Verkade som att Henke o Tobbe skulle köra lite i fjälls innan dom åker hem så det lär ju bli på kvällskröken dom anländer till S-vall...  

Nu ska jag sätta igång en maskin tvätt!


Hej hej!

Av Linda - 14 februari 2009 17:52

Gårdags kvällen vart riktigt lyckad och vi hade himmlarns trevligt.

Idag har jag, Jonas, pappa, Anna-Karin och några fler varit ute på en underbar skotertur. En riktigt toppen dag! Kanske att det blir en tur imorgon oxå.

Ikväll blir det utgång, ska stråla samman med Jenny så får vi se vart vi hamnar. Måste på Aveny iaf å träffa Sofia som kommer direkt från 24 h kryssning. =P


Lite trist att inte vara med sin käreste på alla hjärtans dag men vi får ha en försenad imorgon om han kommer hem i lagom tid. Å för den delen så är väl denna dag som alla andra egentligen. Bara väldigt krysstad och man ska gå å vara extra snäll/kär/omtänksam jämfört med andra dagar. Löjligt egentligen! 


Nu ska jag gå å sminka mig och få till en frisyr.

Ha en bra kväll!


Hej hej!



Av Linda - 13 februari 2009 11:51

Klockan är snart 12.00 och jag är klar med psykologi uppgifterna. Wiieeee! Kanske jag kan klara av att unna mig resten av dagen utan pluggning med gott samvete! =)  För det är jag värd nu! Eller hur?!

Ikväll blir det iaf partaj hos Sandra och det ska bli skoj. Kankse jag skulle ha hittat mig en stygg tröja till ikväll. Ja en sväng på el stada får det bli, är ganska säker på att Sandra följer med som smakråd!


Hej hej! 

Av Linda - 12 februari 2009 22:10

Åh, vad jag stinker skunk! Har nyss solat å nu osar det bränd hud om mig... Men ack så skönt det var och välbehövligt!

Ska väl studsa in i duschen å sen ner i lopplådan.


Natti natti!

Av Linda - 12 februari 2009 17:32

Gårdags kvällen bestod av en Birsta tur med Fia. Å jag köpte inte någonting! Duktig jag har blivit! =P

Idag har jag pluggat med Sofia å det har gått riktigt bra. Tur jag har dig stumpan så man kan diskutera, få råd och komma fram till bra lösningar och svar. =) Lavv joo!

Har nyss ätit en sallad, tänt en massa ljus och väntar på att mammsen ska komma. Hon erbjöd sig att hjälpa mig att sätta om blommorna, jag har världens bästa mamma! =)

Nu ska jag ta mig en huvudvärkstablett och förbereda med lite krukor och så.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards