Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Linda - 2 februari 2009 19:13

Då har magen fått mat och brorsan å Tuva har åkt hem. Jag ska väl ta tag i hemmet och se om jag får ordning på allt!

I lördagskväll kom Tobbe och Frida hit och det vart några glas vin, en massa surr och en film. Trevligt, trevligt! I söndags grejades det för fullt här hemma för att få allt på sin plats och så var vi ut på Mio och inkasserade lite pengar så nu är vi äntligen klar med dom. Ska bara vänta och kolla så att pengarna kommer in på kontot på onsdag. På kvällen bjöd vi Tobbe och Frida på tacos och sen blev det en film. Det är en rolig och trevlig tjej det där... =)

Nu fick jag den fantastiska iden att jag vill sola, men eftersom csn inte behagar att betala ut några pengar till min än på typ tre veckor så får jag gott slopa den iden och fortsätta se ut som ett lik. Kanske jag ska pylta på mig en massa kläder, ta min MP3 och mina stavar och gå en liten promenad iaf... Eller nä...-10 grader det får helt enkelt bli en träningsvideo här hemma istället. Det är sånt man gör när ingen ser... Å Henke skulle ju bli sen ikväll så då är kusten klar! =P


Hej hej!

Av Linda - 2 februari 2009 17:36

Jaha, då var det redan andra februari. Shit vad tiden ilar!

Dagen har hittills bestått av pluggning med Sofia och så har jag hämtat Tuva på dagis. Så medans jag förberett maten så har hon diskat. Nu sitter vi och tittar på barnprogram och väntar på att Jonas ska sluta jobbet å åkomma hit och äta. Henke är och grejar med hans pärons bilar så det blir en syster och bror middag idag! 

Nu ska jag leka med Tuva en stund.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards