Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Linda - 5 februari 2009 22:45

Efter maten for jag, Sandra å Tuva på Birsta för att försöka hitta mig en bikini. Efter som jag gått upp såååå mycket i vikt så kan jag inte längre ha min. Gick på change å hade turen att vara först på en jätte fin bikini som satt som kepsen! =) Dom hade just fått in den och inte hunnit packa upp den. Så efter att ha dragit bort 225 kr, då jag hade ett tillgodokvitto och 25% rabatt så kostade den mig bara 300 kr. Toppen! =)

Så imorgon blir det spa, för det är jag värd, å jisses vad skönt det ska bli.

Ikväll har vi haft besök av Pelle o Jeanette och som alltid är det mycket trevlig. Tittade på sveriges värsta bilförare, surrade och hann med två omgångar Joker oxå! =)


Nu är det time att göra sig ordning för natten så jag säger god natt!

Av Linda - 5 februari 2009 11:41

Då så girls... Ta nu fram almanackan och skriv in BITE LINE torsdag den 19 februari klockan 18.00 ! =)


C U!

Av Linda - 5 februari 2009 10:11

Sitter i sofan å äter macka å dricker kaffe. Som vanligt är det pluggning som står på schemat. Är jag tillräckligt duktig idag tänker jag ta en spa dag med Sandra imorgon, men då ska jag banne mig ligga i idag.

I kväll får vi middagssällskap av Sandra och Tuva, tror vi ska bjuda på tjockpannkaka med bär.


Å girls...just nu är det bara torsdag den 19 som de flesta kan... *håller tummarna att ni andra kan då oxå*


Dags att sätta igång med pluggningen!


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards