Alla inlägg den 22 november 2011

Av Linda - 22 november 2011 08:06

Idag känner jag mig som en ny männsika. En hel natts sömn kan verkligen göra susen.

 Vi la oss strax efter 21.00 igår med för att vara på den säkra sidan. Men Skruttis vaknade inte förrän 5.10, då bytte jag på henne och så fick hon välling sen somnade hon om till 7.15 Som det brukar vara. Skönt för både henne och oss.

Jag vet inte om tavegylen var en hjälpande hand, hon spottade nämligen ut den igårkväll så jag tror inte hon fick i sig särskilt mycket. Men hon fick ett svalkande bad med 1 msk bikarbonat i, blev pudrad med potatismjöl, smord med kylbalsam och en alvedon innan läggning.

Jag hoppas och önskar att det har vänt och går åt rätt håll nu.


Ikväll ska jag och Sandra åka på birsta, vi behöver båda få lämna hemmet en sväng.

Emil har ju oxå vattkoppor och spräckt trummhinna så han äter penicillin.


Nä, nu är det dags för frukost för min del, Amanda äter ju INGENTING mer än välling sen i fredags. Eller jo, isglass går ner så jag gjorde egen isglass igår som hon ska få idag och jag hoppas att den duger åt fröken kräsen. Det värsta är att hon inte ens tar emot vatten, eller saft som inte brukar vara några problem, detta gör ju att hon knappt kissar något heller och risken för uttorkning blir stor. Måtte prickarna i munnen och på tungan försvinna snart!


Frukost var det ja!


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards