Alla inlägg den 14 november 2011

Av Linda - 14 november 2011 21:08

Idag har jag och Amanda varit ledig. Vi började dagen med en sovmorgon till 8.30 vilket var väääldigt skönt och välbehövligt för mig som jobbat delad tur fredag, delad tur lördag och heldag söndag. Jag som är van att bara göra fem-timmars pass. 

Vid 10 tiden begav vi oss mot Himlabadet där  vi mötte upp Frida och Tillie. Vi badade och åt lunch och vid 14.00 rullade vi hemmåt igen. Amanda somnade i bilen så jag bar in henne till sin säng och själv satte jag igång med maten. Gjorde en portergryta med älgkött. Den vart riktigt god! =)


Efter maten kom Sandra och barnen och lekte en stund innan det var dax för barnen att sova. När dom var nattade tog jag och Sandra en promenad och nu har jag kollat på Ensam mamma. Henke har gett sig ut på en joggingtur men är nog tillbaka snart.


Imorgon kommer Erika och William hit och äter lunch så nu har jag skrivit en liten inköpslista så jag kan åka på affären imorgon efter att jag lämnat Amanda på dagis.

Hon ska få gå 9-14 fast jag jobbar kväll. Tycker det är lite med bara en dag på dagis i veckan så därför får hon gå några timmar i morgon fast jag är hemma. Då kan jag passa på att röja på hennes rum. :P

Kl. 14.00 ska vi på utvecklingssamtal på dagis, det ser jag fram emot. Sen blir det jobb 16.30-21.30 för min del.


Nu ska jag läsa bloggar och hänga tvätt sen blir det natti.

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards