Alla inlägg den 28 november 2011

Av Linda - 28 november 2011 22:42

Vad mycket det kan hända på kort tid.

I fredags fyllde jag år, så nu är det bara 2 år kvar till 30! Henkes syster Lisa och Marcus var här och åt middag. Jonas och Sandra kom senare på kvällen och vi satt och surrade (läs wordfeuda) och drack vin. Vad tolv begav dom sig hemmåt allihop och vi knoppade.


På lördagen kom pappa, Anna-Karin, mamma, Tomas och familjen Hagman och grattade mig. Jag fick många fina presenter som jag önskat mig. Presentkort på BC, presentkort på ansiktsbehandling, skor, borste, rockring, pengar och en samsung galaxy s2.

På kvällen var jag ut med mina jobbisar. Vi skulle vara sex men det slutade med att vi blev tre, Ida, Linda och jag. Jäklar vad roligt vi hade!

På söndagen blev jag inte människa förrän vid 13.30, då klädde vi på oss och gick ut i snön som passande nog kom till första advent.

På kvällen julpyntade vi och gjorde den årliga kollen av brandvarnarna.


Idag har jag jobbat till 12. Vid 14 hämtade jag Amanda och så kom Marie och Lucas en sväng och åkte lite snowracer med oss.

Ikväll har jag bakat matbröd, riktigt gott blev det. Nu ska det sussas, imorgon väntas kvällsjobb.


Natti, natti!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards