Alla inlägg den 20 november 2011

Av Linda - 20 november 2011 11:36

Idag startade dagen 03.30 Amanda vaknade och grät, jag klev upp och bytte blöja på henne och sedan fick hon välling. Jag trodde i mitt stilla sinne att hon skulle somna om som hon brukar göra nu för tiden men ack vad jag bedrog mig! När vällingen var slut började hon gråta och ropa på mig så jag gick och hämtade henne och la hon i våran säng i hopp om att hon skulle somna om. 05.00 gav jag upp, då klev vi upp och slog på tvn. Klockan 7.00 la jag mig i vår säng igen och hoppades att Amanda skulle sitta nöjt själv en stund framför tv men efter 5 minuter kom hon ingråtandes i vårt sovrum. Henke klev upp så att jag skulle få ligga en liten stund men Amanda skrek hysteriskt tills jag klev upp igen (vilket blev typ 30 sekunder efter Henke).


Hon har det riktigt kämpigt med prickarna idag. Ont i munnen och klåda över HELA kroppen, från hårbotten ut på tårna. Jag skulle nog inte heller kunna sova med dessa vattkoppor!

Lillgumman ser för hemsk ut!

   

Ett svalkande bad var iaf härligt.

 

Ska ta en sväng på affärn sen och köpa bikarbonat för det sägs att 1 msk i badvattnet ska lindra klådan lite. Någon som vet om man kan köpa kylbalsam på affären eller om man måste på apoteket?


Nu väntar vi på att Marie och Lucas ska komma förbi en sväng så ska vi försöka smitta Lucas med lite koppor. :P

Stackars barn vilka hemska mammor dom har! Men det känns som att jag ser hellre till att dom får det nu än när dom blir äldre. Ju äldre man är destu jobbigare och farligare är det!


Skulle ha haft ljusparty ikväll men jag är glad att jag ställde in det. Det blir den 1/12 kl.18.30 istället.


Nu ska jag göra Henke och Amanda sällskap framför Lotta på Bråkmakargatan.

Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards