Alla inlägg den 4 november 2011

Av Linda - 4 november 2011 20:49

Rösten är inte som den ska, jag låter mer som en pojke i målbrotten än som mig själv. Har en jobbig hosta som kommer på kvällen men på dagen finns den knappt. Verkar som att jag inte blir förkyld nu för tiden utan får hosta och tappar näst intill rösten istället. Vet inte vad som är bäst egentligen!


Igår jobbade jag 7-16 och Amanda var med farmor hela dagen, dom hade lekt i lekparken, hälsat på farmors gammla jobb och badat på badhuset.


Idag jobbade jag till 12. Strax innan 14 hämtade jag Amanda på dagis och sen for jag, Amanda, Sandra och Emil och badade. Alltid lika mysigt och Amanda ÄLSKAR verkligen att bada.

Henke är på afterwork ikväll så jag och Amanda blev bjuden på middag hos fam Hagman. =)

Tuva har ju fått vattkoppor eller vatten koppar som hon själv säger, så vi såg till att hon och Amanda kramades lite extra mycket ikväll. Så nu är det bara att vänta och se om vi lyckats med vårt uppdrag att smitta Amanda. :P


Imorogn blir det lek på drakborgen med Tobbe, Frida och Tillie. Det ser vi fram emot. =)


Nu liggar jag i soffan och kollar på idol och äter ostkrokar. Molly och Robin äger, Moa är ju inte heller så tokig.


Nä, åter till tvn.


Trevlig helg!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards