Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Linda - 23 juni 2010 22:53

Tyvärr blev det ingen vinst på bilbingon men det är ett trevligt tidsfördriv. Speciellt när man har sällskap av den bästa. =)


Hittade skumgummi på Olssons tyger oxå så till veckan ska jag försöka få till en madrass till mjukliften.


Efter stadsturen idag tog jag en liten promenad. När jag gick där och filosoferade kom jag på att vår digitalkamera nog har en massa funktioner som jag inte provat tidigare. Så jag var tvungen att testa lite olika inställningar.

Är rätt nöjd med resutlatet så vi kanske inte behöver köpa en systemkamera endå. Ska iaf låna en av Kalle o Veronica i helen så vi får känna efter lite. Hur snällt som helst av dom . =)

Här kommer lite smakprov.

           


Nu ska vi sussa. Imorgon ska jag på MVC kl. 10.00 och vid 12.00 ska jag träffa Erika.

På kvällen ska vi träffa mamma o Tomas och sen åker vi till stugan och blir troligtvis där hela helgen. =)


Natti natti!

Av Linda - 23 juni 2010 09:00

Solen skiner idag oxå, det är så underbart! =)

Vi ska ner på stan en sväng idag. Jag MÅSTE hitta skumgummi! Ska kolla på Ohlssons tyger om de har, fick iaf ett tips om det.

Sen ska jag köpa en termos som endast ska användas till vällingvatten. Dom vi har, har vi ju haft kaffe i och hetvattnet tar smak och färg av det, ingen hit!

Måste införskaffa nya leggins oxå, mina är så blekta.

Men den egentliga orsaken till att vi ska på stan är för att vara småkråd åt Linda. =)


Ikväll blir det bilbingo! Jippiiii! =)


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards