Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Linda - 2 juni 2010 21:56

Jaha... vad har vi sysslat med de senaste dagarna då?!

I måndags var vi med Sandra å Tuva och rännde runt på Birsta och köpte present till mamma och Tomas som båda har fyllt år. På kvällen var vi å grattade dom.


I går var jag på efterkoll på MVC på förmiddagen. Vi pratade om den olyckliga förlossningen, tiden efter och min psykiska hälsa och så kollade hon blodtrycket och blodvärdet och de var kanon. Jag måste bara säga att jag haft världens gulligaste barnmorska! =)

När jag var klar där åkte vi till Johanna och där blev vi resten av dagen och njöt av solen i lekparken.

Kvällen spenderade jag på Bite Line med Fia.


Idag började vi dagen med frukost på ikea med Johanna, Marcus å Max. Efter det blev det lite shopping. Hittade ett par jeans och en "jacka" åt Amanda och ett par solglasögon och en klänning till mig. Vid 13.30 var vi nöjd och kaffesugen så då bar det iväg hem till Johanna där vi återigen spenderade eftermiddagen njutandes av solen i lekparken.

Ilväll har vi varit i stugan och fått middag av svärisarna. Det är aldrig fel! =)


Nu ska vi snart tänka på refrängen. Ska försöka hålla mig vaken i 45 minuter till så lillan får äta sista målet för idag. Men sen får jag slå igen mina blå.


Imorgon blir nog en lugn dag, vädret skulle tydligen inte vara nå vidare så jag tror vi sover bort morgondagen och laddar för toppen vädret som kommer på fredag och resten av helgen.


Natti!


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards