Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Linda - 22 juni 2010 09:03

Igår fick Amanda första vaccinationen. Den första sprutan märkte hon inte att hon fick men den andra.... lillgumman vad ledsen hon blev men tack o lov gick det över fort. Men oj vad det gjorde ont i mamma- och pappahjärtat!


Efter BVC mötte lillan och jag upp faster Lisa på stan där det blev lite shopping och lunch på Invitos uteservering, härligt!

Sen for vi ut på birsta och fortsatte shoppingen, eller det var väl Lisa som stod för den. Min nota för dagen slutade på ca. 180 kr = flytande alvedon, Inotyol och lunch. =)


På kvällen var Henke o jag på en husvisning, vill verkligen ha ett hus nu!

Sen blev det små fix här hemma och i tvåan. På torsdag lämnar vi över nycklarna till hon som köpt den. Skönt att slippa två hyror! Men jag kommer verkligen sakna lägenheten...


Idag blir det en sväng till Linda W och på eftermiddagen ska jag ut med Henke på skojakten som vi aldrig kom i väg på i söndags.


Hej hej!


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards