Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Linda - 7 juni 2010 17:01

I fredags var vi i stugan å fick som vanligt go´mat av svärisarna.


I lördags for vi till brorsan, Sandra å Tuva vid lunch. Tog en promis till Dannes å åt hamburgare åsså en mjukglass till efterrätt såklart! =) På kvällen blev det grillning och kubb och sen rullade det in lite grannar från olika håll så till slut blev det världens håll igång. Mycket trevligt!


I söndags gjorde vi inte mycket. Städade, satte upp nya gardiner i Amandas rum och tittade på film. Jag var sjukt uttråkad. På kvällen kom jag på att jag skulle baka bullar. Det jag inte visste var att klockan var 21.30 när jag satt igång!! Vilket resulterade i att vi kom i säng vid 01.30... Men det tog jag igen imorse genom att sova till 10.40 Hoppsan!

Gjorde oss (Amanda o jag) klar för dagen och sedan for vi till Linda och åt "frukost". ;P Och där har vi spenderat dagen.


Nu äter Amanda och sen ska vi äta. Har en Marco Polo sallad som väntar i kylen. =)

Sen ska vi göra en galen hemlig grej som jag eventuellt avslöjar om det går vägen.


Dags för rapning!

Hej, hej!  


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards