Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Linda - 9 mars 2010 22:00

Dagen har sprungit iväg.

Tvättade bebbens sängkläder och damsög på förmiddagen. Vid 12.00 kom Linda å hämtade mig å så drog vi ut på Birsta där vi började med en lunch. Sen blev det lite shopping. Jag hittde ett par gardiner på Ikea som fick följa med hem så dom tänkte jag sätta upp imorgon. =)


Var även in på Barnens hus å då passade jag på å fråga om vår vagn var på ingående eftersom vi blev lovad att den skulle komma i slutet på februari.

Å gissa vad?! Med vår vanliga tur så är det försening i leveransen så som det såg ut nu skulle den komma till centrallagret den 6/4. En dag före bf, jippi.. =(  Å sen ska den levereras hit till Sundsvall... Hon bad dom åtminstonde skriva bråttom på vår vagn...om nu det gör någon skillnad. Men skulle den inte hinna komma i tid så hade dom en teutonia lånevagn som vi fick ha så länge....bussigt!


Informationen på sjukhuset var väl sådär....känns som att man visste det mesta men nu har vi iaf varit där.

Nu blir det avsminkning och tandborstning sen Cougar town.


Natti natti!

Av Linda - 9 mars 2010 09:00

Vet ni?! Det gick bra med apelsinen igår å gooood var den! =)


Lägenheten var fräch och fin, nu hänger det på hur mycket den drar iväg i budgivningen... vi tänker inte betala överpris, då köper vi hellre ett "tillsvidare" hus.


Efter visningen svängde vi förbi mamma å Tomas å hämtade spjälsängen. Så nu står den ihopskruvad och bara väntar på att bli bäddad och på bebben =)

Sen åkte vi till Henkes farmor och hämtade Tilda, åh det är så härligt att ha henne hemma igen. Vackraste kissen! =) Naturligtvis var det hennes bautaträd som gällde mest hela kvällen. Det är verkligen hennes fristad det där. Högst upp ska hon ligga så hon har koll på vad som händer. =) Hon var med när vi skruvade ihop sängen, sen kom hon å sa godnatt när vi lagt oss å imorse kom hon å sa godmorgon och kollade så hon hade mat.


Fick även Henke att borra hål för gardinfästerna i sovrummet så det inte är så naket där inne. Men jag måste på jakt efter nya gardiner då jag inte har några som jag tycker passa. Satte upp några trådgardiner tillsvidare...


Ikväll ska vi på sjukhuset för information om födandet, första dagarna med det nyfödda barnet och amning. Hinner nog precis hem till Desperate housewives. =)


Nu ska jag damsuga och plocka lite. Måste fylla i lite papper och skicka till FK oxå så jag får nå pengar.

Sen blir det lek med Linda W. =)


Ha en bra dag!

Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards