Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Linda - 8 mars 2010 13:48

Ett hål hade jag som MÅSTE lagas. Å eftersom det behövdes bedövning så var jag tvungen att boka en ny tid då dom inte hade tid idag. Så om jag inte föder barn den 15/4 så ska jag dit å laga då och bli drygt 2000 kr fattigare! =(

  


Gick in på banken å löste lånet på skotern oxå så det känns skönt att ha det avklarat.

Tog en sväng på Guld Fynd där jag köpte fem plopp-örhängen oxå så jag har till alla hålen i öronen.

  


Sprang även på en liten nalle från Teddykompaniet som fick följa med hem. =)

  


Ikväll ska vi på en lägenhetsvisning här i haga, å så ska vi äntligen hämta hem vår älskade Tilda =)

  


Kanske ska svänga förbi mammsen å hämta spjälsängen oxå så jag har nåt att syssla med någon dag, skruva ihop den å bädda mm. Måste ju tvätta upp sängkläderna å kläderna som vi köpt oxå. Ska ner i förrådet å hämta upp en kartong med bäbiskläder sen jag var liten oxå å se om det är något som kan tänkas användas.


Nu ska jag se om jag lyckas äta en blodapelsin utan att få halsbränna, spännande va?! ;) Haha


Hej hej!



Av Linda - 8 mars 2010 10:54

Då var vi hemma igen då. Kom hem vid 18.00 igår. Blev bjuden på mat hos Henkes föräldrar, skönt att inte behöva laga nåt själv =)


Idag är det tandläkaren som står på schemat 11.30. Ska bli spännande å se hur min tandstatus är med tanke på att jag inte varit till tandläkaren på ? år.

Annars har jag inte något planerat idag. Känns skönt som vanligt. Speciellt då ett illamående har börjat krypa sig på mig igen...


Skulle ha varit på banken oxå och löst skoterlånet. Kanske lika bra att göra det idag då jag ändå ska ner på stan. Åsså skulle jag ha varit in på jobbet å tömt mitt skåp.

Ser att det är +8* idag, kanske skulle man ge sig på en mini slowmotion-promenad. Måste ner i källaren å kolla om jag hittar någon tunnare jacka som passa. Min dunjacka känns lite väl varm å dessutom är jag själv som ett element i kroppen. Skulle föredra att gå omkring naken nu för tiden.


Nä dax att förbereda sig för the dentist.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards