Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Linda - 3 mars 2010 19:54

Ja, alltid när jag planerar för vad jag ska göra av dagen så blir ingenting av det jag tänkt gjort. Så även idag. Har mest legat på soffan å lyssnat på ljudbok. Tvätten är iaf vikt och hängd. Mer blev det inte.


Har nyss kommit hem från middag på BL med Fia. Många goda skratt blev det!

Nu SKA jag iaf packa inför fjällenresan innan det är dags för Grey´s.


Hej hej!

Av Linda - 3 mars 2010 10:13

Åh, vad jag längtar efter att få sova en heeel natt, bara EN enda natt å jag skulle vara såååå nöjd. Samtidigt som jag slutade jobba var det som att värken kom som ett brev på posten. Å den gör det omöjligt att sova bra.... men jag ska inte klaga, lite krämpor SKA man ju ha. =)


Igår var Sanna här en sväng på förmiddagen inna hon skulle på skolan å sen kom Sandra förbi. Pappa ringde å ville ha fikasällskap på Birsta så vi drog ut dit å blev bjuden på lunch =)


När jag kom hem slog jag på en ljudbok å la mig i soffan tills det var dags att börja med middagen. Tjockpannkaka med blåbär och hallon.


På kvällen var det tänkt att jag skulle till Sandra på Me and I party men eftersom jag ändå inte skulle handla något så kände jag mig inte så sugen. Så jag följde med mamma till mormor istället å grattade henne på 66-års dagen.


Idag ska jag bara rensa några pärmar, vika tvätt, tvätta, packa lite inför fjällenresan som vi drar iväg på imorgon och kanske rensa lite bland gardinerna.

Ikväll ska jag äta middag med Fia. Det ser jag fram emot, var juh inte direkt igår vi sågs.


Nä, dags att sluta uggla här, höja ljudboken å sätta igång med lite nyttogöra.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards