Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Linda - 4 mars 2010 08:44

Hahaha, jag blir så full i skratt åt mig själv. Innan jag skriver ett nytt inlägg läser jag alltid det jag skrev sist. Gissa om det blev någon packning igår?! Hahaha, nixpix. Vart ju tvungen att lyssna klart på ljudboken å sen var det dags för Grey´s. Så packningen har jag avklarat nu på morgonen.


Idag går vi in i vecka 36, det är helt bananas vad tiden går fort. Fyra veckor kvar till bf nu. Hallelulja, snart är du här lilla skrutt! =)

Som vi längtar efter dig!


Nu väger bebisen nästan 2,5 kg och är ungefär 45 cm lång. Du kanske kan se en armbåge, fot eller ett huvud sticka ut på magen, när den rör och sträcker på sig. Eftersom livmoderns väggar och din mage sträcks alltmer och blir tunnare, kommer mer ljus in och bebisen kommer att utveckla tydligare dygnsrytm.
Denna vecka kan bebisen stoltsera med fingernaglar och ett par fullt fungerande njurar. Levern kan nu också bryta ner en del avfallsprodukter.

 

Nu bär det snart av till Storlien, troligtvis sista gången för denna säsong....

Ha en bra helg!

Hej hej!


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards